IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Вплив стратегій компаній «великої четвірки» на їх глобальну конкурентоспроможність

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шульга, С. В.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-07-15T14:12:39Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-07-15T14:12:39Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/10743
dc.description Шульга, С. В. Вплив стратегій компаній «великої четвірки» на їх глобальну конкурентоспроможність / С. В. Шульга // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2013. – № 3 (68). – C. 237-242. en_US
dc.description.abstract Проаналізовано глобальні стратегії діяльності аудиторських мереж «Великої четвірки» виходячи з територіальної присутності, виду наданих послуг, галузей економіки, цільових ринків. Узагальнено причини варіації конкурентоспроможності представників «Великої четвірки» на глобальному рівні. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Економічні науки; № 3 (68)
dc.subject «Велика четвірка» en_US
dc.subject корпоративні стратегії en_US
dc.subject позиціонування en_US
dc.subject структура ринку en_US
dc.subject аудиторські послуги en_US
dc.subject консультування en_US
dc.subject Pwc en_US
dc.subject Ernst&Young en_US
dc.subject KPMG en_US
dc.subject Deloitte en_US
dc.title Вплив стратегій компаній «великої четвірки» на їх глобальну конкурентоспроможність en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу