ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Краус, К. М.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-07-17T19:56:14Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-07-17T19:56:14Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/10797
dc.description Краус, К. М. Світовий досвід й українські реалії управління маркетингом / К. М. Краус // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2013. – № 4 (70). – C. 322-329. en_US
dc.description.abstract Досліджено особливості управління маркетингом суб’єктів господарювання економічно розвинених країн світу і визначено ключові принципи здійснення ними маркетингової діяльності. З’ясовано головні відмінності в управлінні маркетингом українських та закордонних підприємств. Розглянуто характерні риси управління маркетингом суб’єктів господарювання у США, Японії, країнах Західної Європи і Росії, а також їх практичний досвід у сфері управління якістю. Узагальнено основні засади управління якістю на підприємствах України та найгостріші проблеми у сфері його реалізації. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Економічні науки; № 4 (70)
dc.subject управління en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject якість en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject споживач en_US
dc.subject цінність en_US
dc.title Світовий досвід й українські реалії управління маркетингом en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу