dc.contributor.author |
Краус, К. М.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.accessioned |
2016-07-17T19:56:14Z |
|
dc.date.available |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.available |
2016-07-17T19:56:14Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.uri |
|
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/10797 |
|
dc.description |
Краус, К. М. Світовий досвід й українські реалії управління маркетингом / К. М. Краус // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2013. – № 4 (70). – C. 322-329. |
en_US |
dc.description.abstract |
Досліджено особливості управління маркетингом суб’єктів господарювання економічно розвинених країн світу і визначено ключові принципи здійснення ними маркетингової діяльності. З’ясовано головні відмінності в управлінні маркетингом українських та закордонних підприємств. Розглянуто характерні риси управління маркетингом суб’єктів господарювання у США, Японії, країнах Західної Європи і Росії, а також їх практичний досвід у сфері управління якістю. Узагальнено основні засади управління якістю на підприємствах України та найгостріші проблеми у сфері його реалізації. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Економічні науки; № 4 (70) |
|
dc.subject |
управління |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
якість |
en_US |
dc.subject |
підприємство |
en_US |
dc.subject |
споживач |
en_US |
dc.subject |
цінність |
en_US |
dc.title |
Світовий досвід й українські реалії управління маркетингом |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |