ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Герасимчук, В. В.
dc.contributor.author Кузьменко, О. Ю.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-07-17T19:59:47Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-07-17T19:59:47Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/10803
dc.description Герасимчук, В. В. Маркетинговий потенціал підприємства в умовах сучасного ринку / В. В. Герасимчук, О. Ю. Кузьменко // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2013. – № 4 (70). – C. 178-181. en_US
dc.description.abstract Розглянуто теоретичні принципи та методичні аспекти застосування маркетингового потенціалу, його місце і роль у системі маркетингового управління підприємством. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Економічні науки; № 4 (70)
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетинговий потенціал en_US
dc.subject маркетингове управління en_US
dc.title Маркетинговий потенціал підприємства в умовах сучасного ринку en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу