ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Черкаський, І. Б.
dc.contributor.author Пазюк, В. Л.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-07-17T19:59:59Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-07-17T19:59:59Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/10806
dc.description Черкаський, І. Б. Бренд як маркетинговий інструмент просування продукції на ринок / І. Б. Черкаський, В. Л. Пазюк // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2013. – № 4 (70). – C. 32-40. en_US
dc.description.abstract Розглянуто визначення і сутність поняття «бренд», його використання як маркетингового інструменту на конкурентних ринках. Простежена еволюція бренда. Наведені приклади найдорожчих брендів світу та найпопулярніших серед вітчизняних споживачів брендів України. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Економічні науки; № 4 (70)
dc.subject бренд en_US
dc.subject брендинг en_US
dc.subject бренд-менеджмент en_US
dc.subject цінність бренда en_US
dc.subject конкуренція en_US
dc.subject товар en_US
dc.subject послуга en_US
dc.subject імідж en_US
dc.subject товарна марка en_US
dc.title Бренд як маркетинговий інструмент просування продукції на ринок en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу