ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ільчук, В. П.
dc.contributor.author Пазюк, В. Л.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-07-18T00:39:49Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-07-18T00:39:49Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/10812
dc.description Ільчук, В. П. Брендингові технології на ринку інноваційної продукції / В. П. Ільчук, В. Л. Пазюк // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2014. – № 1 (72). – C. 12-16. en_US
dc.description.abstract Проаналізовано значення та вплив брендингових технологій на просування інноваційної продукції. Розроблено принципи формування та використання брендингових технологій стосовно інноваційного продукту, які відображають його суть, цінність та переваги. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Економічні науки; № 1 (72)
dc.subject брендингові технології en_US
dc.subject інноваційний продукт en_US
dc.subject бренд en_US
dc.subject маркетингові дослідження en_US
dc.subject споживач en_US
dc.title Брендингові технології на ринку інноваційної продукції en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу