dc.contributor.author |
Ковадло, К. Л.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.accessioned |
2016-07-18T00:39:49Z |
|
dc.date.available |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.available |
2016-07-18T00:39:49Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.uri |
|
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/10813 |
|
dc.description |
Ковадло, К. Л. Механізм підвищення конкурентного статусу підприємства / К. Л. Ковадло // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2014. – № 1 (72). – C. 34-38. |
en_US |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена розробленню етапів формування механізму управління конкурентним статусом підприємства та механізму підвищення конкурентного статусу підприємства з позиції сучасної теорії управління соціально-економічними системами, в межах якої цей механізм розглядається з урахуванням факторів зовнішнього та внутрішнього середовища й основних функцій менеджменту. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Економічні науки; № 1 (72) |
|
dc.subject |
механізм конкурентного статусу |
en_US |
dc.subject |
етапи формування механізму конкурентного статусу |
en_US |
dc.subject |
підвищення конкурентного статусу |
en_US |
dc.title |
Механізм підвищення конкурентного статусу підприємства |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |