Короткий опис(реферат):
Управління якістю банківського обслуговування є дуже актуальною проблемою, оскільки у сучасних умовах розвитку банківництва конкурентні переваги має той банк, який не лише ефективно використовує наявні ресурси, але й об’єктивно здатен оцінити якість наданих послуг, що важливо для всіх зацікавлених сторін. Досліджено якісну складову управління у банку та запропоновано систематизацію критеріїв визначення якості банківського обслуговування з позицій зацікавлених сторін: споживач (клієнт банку), власники банку (акціонери), керівники банку (органи управління банком), працівники банку, партнери банку, суспільство, держава.
Суть розробки, основні результати:
Гаряга, Л. О. Управління якістю банківського обслуговування / Л. О. Гаряга, М. В. Руденко // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2014. – № 3 (75). – C. 183-187.