IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Роль аналітичних інструментів та венчурного капіталу у формуванні маркетингової стратегїї розвитку агропродовольчої сфери

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Замлинський, В. А.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-07-18T12:08:54Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-07-18T12:08:54Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/10931
dc.description Замлинський, В. А. Роль аналітичних інструментів та венчурного капіталу у формуванні маркетингової стратегїї розвитку агропродовольчої сфери / В. А. Замлинський // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2014. – № 3 (75). – C. 202-210. en_US
dc.description.abstract Проаналізовано складові маркетингової стратегії зростання, визначено конкурентні переваги, сильні та слабкі сторони можливих інвестиційних потоків, проведено SWOT-аналіз інвестиційного потенціалу підприємств продовольчої сфери та вплив венчурних джерел фінансування на різних стадіях розвитку підприємств, що дозволить активізувати процес укладання інвестиційних угод. Запропоновано шляхи формування, недоліки та переваги використання венчурного капіталу, як типового, на глобалізованому етапі розвитку засобу просування нових продуктів і технологій агропродовольчої сфери на світові ринки. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Економічні науки; № 3 (75)
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject конкурентні переваги en_US
dc.subject аналіз чинників фінансового стану en_US
dc.subject SWOT-аналіз en_US
dc.subject інвестиційні ресурси en_US
dc.subject венчурний капітал en_US
dc.subject «бізнес-ангели» en_US
dc.subject венчурний фонд en_US
dc.subject елементи ринку інвестицій en_US
dc.subject інноваційно-інвестиційний механізм продовольчої галузі en_US
dc.subject економічний розвиток en_US
dc.title Роль аналітичних інструментів та венчурного капіталу у формуванні маркетингової стратегїї розвитку агропродовольчої сфери en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу