IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Визнання торгової марки брендом – частина стратегії підвищення конкурентоспроможності ТНК у сфері туризму

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Желізняк, А. В.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-07-18T13:40:07Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-07-18T13:40:07Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/10945
dc.description Желізняк, А. В. Визнання торгової марки брендом – частина стратегії підвищення конкурентоспроможності ТНК у сфері туризму / А. В. Желізняк // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2014. – № 4 (76). – C. 133-141. en_US
dc.description.abstract З розвитком туристичного ринку значним фактором формування споживацьких уподобань стає наявність (або відсутність) у товару чи послуги ім’я (торгової марки, бренда), відомого у споживацькому оточенні. Торгова марка – один з дієвих інструментів, які дозволяють управляти рівнем вартості продукту, збільшувати капітал, підвищувати конкурентоспроможність підприємства. Використання глобального туристичного бренда сприяє зростанню мобільності туристичних ТНК у нарощуванні клієнтської бази та підвищення конкурентоспроможності. Зважаючи на факт сильного впливу зовнішнього середовища на розвиток туристичного бізнесу, то актуальним постає питання формування брендингових стратегій, які впливають на рівень лояльності споживачів та підвищення рівня конкурентоспроможності компаній. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Економічні науки; № 4 (76)
dc.subject торговельна марка en_US
dc.subject лояльність споживачів en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject стратегія корпоративної марки en_US
dc.subject стратегія індивідуальної марки en_US
dc.subject «парасолькова» марочна стратегія en_US
dc.subject стратегія мультибренда en_US
dc.subject мультимарка en_US
dc.subject конкурентний бренд en_US
dc.title Визнання торгової марки брендом – частина стратегії підвищення конкурентоспроможності ТНК у сфері туризму en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу