IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Маркетингове планування – основа ефективної роботи сільсьгосподарских підприємств

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Михайлюк, Н. С.
dc.date.accessioned 2016-09-19T06:35:32Z
dc.date.available 2016-09-19T06:35:32Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/11216
dc.description Бондарь, В. В. Маркетингове планування – основа ефективної роботи сільськогосподарських підприємств / В. В. Бондарь, Н. С. Койдан // Экономика и управление. - 2009. - № 6. – С. 110-114. en_US
dc.description.abstract Розглянуто проблеми маркетингового планування на підприємствах АПК. Доведено, що високих господарських результатів підприємство може досягти лише при умові якісного маркетингового планування. Запропоновано алгоритм проведення маркетингового планування на підприємствах АПК, який зможе допомогти працювати сільськогосподарським підприємствам більш ефективно. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.relation.ispartofseries ;№ 6
dc.subject стратегічний план en_US
dc.subject план en_US
dc.subject довгостроковий план en_US
dc.subject процес планування en_US
dc.subject процес маркетингового планування en_US
dc.subject аналіз en_US
dc.title Маркетингове планування – основа ефективної роботи сільсьгосподарских підприємств en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу