Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кальницька, К. О. | |
dc.date.accessioned | 2016-09-20T13:20:11Z | |
dc.date.available | 2016-09-20T13:20:11Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/11265 | |
dc.description | Кальницька, К. О. Результативність поведінки і діяльності педагога як мотиваційний чинник підвищення професійної кваліфікації / К. О. Кальницька // Актуальні проблеми психології: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія / за ред. С. Д. Максименка, М. В. Папучі. – Київ-Ніжин : «Міланік», 2008. – Т. 10. – Вип.6. – Ч. 1. – С. 278-288. | en_US |
dc.description.abstract | У статті на основі результатів теоретичного та емпіричного дослідження розкрито сутність і особливу роль результативності поведінки і діяльності педагога як мотиваційного чинника до підвищення його професійної кваліфікації. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Київ-Ніжин : "Міланік" | en_US |
dc.subject | педагог | en_US |
dc.subject | мотивація | en_US |
dc.subject | мотиваційний чинник | en_US |
dc.subject | поведінка педагога | en_US |
dc.subject | підвищення кваліфікації | en_US |
dc.subject | професійна кваліфікація | en_US |
dc.title | Результативність поведінки і діяльності педагога як мотиваційний чинник підвищення професійної кваліфікації | en_US |
dc.type | Article | en_US |