IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Результативність поведінки і діяльності педагога як мотиваційний чинник підвищення професійної кваліфікації

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кальницька, К. О.
dc.date.accessioned 2016-09-20T13:20:11Z
dc.date.available 2016-09-20T13:20:11Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/11265
dc.description Кальницька, К. О. Результативність поведінки і діяльності педагога як мотиваційний чинник підвищення професійної кваліфікації / К. О. Кальницька // Актуальні проблеми психології: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія / за ред. С. Д. Максименка, М. В. Папучі. – Київ-Ніжин : «Міланік», 2008. – Т. 10. – Вип.6. – Ч. 1. – С. 278-288. en_US
dc.description.abstract У статті на основі результатів теоретичного та емпіричного дослідження розкрито сутність і особливу роль результативності поведінки і діяльності педагога як мотиваційного чинника до підвищення його професійної кваліфікації. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Київ-Ніжин : "Міланік" en_US
dc.subject педагог en_US
dc.subject мотивація en_US
dc.subject мотиваційний чинник en_US
dc.subject поведінка педагога en_US
dc.subject підвищення кваліфікації en_US
dc.subject професійна кваліфікація en_US
dc.title Результативність поведінки і діяльності педагога як мотиваційний чинник підвищення професійної кваліфікації en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу