dc.contributor.author |
Каранда, М. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2016-09-27T09:30:21Z |
|
dc.date.available |
2016-09-27T09:30:21Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/11434 |
|
dc.description |
Каранда, М. В. Українська народна казка як засіб національного виховання молоді під час викладання філософсько-культурологічних дисциплін / М. В. Каранда // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. – 2012. – № 1 (1). – С. 19-24. |
en_US |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена аналізу можливостей використання казки в методичній роботі викладача філософії та культурології. Зокрема, увага приділяється духовній семантиці української народної казки як джерелу етнонаціональних прикладів для пояснення умоглядних сентенцій студентам-гуманітаріям |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧДТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 1 (1) |
|
dc.subject |
народна казка |
en_US |
dc.subject |
методика викладання філософії та культурології |
en_US |
dc.subject |
аксіологічна складова виховання |
en_US |
dc.subject |
folk fairy-tale |
en_US |
dc.subject |
methodics of the teaching philosophy and culturology |
en_US |
dc.subject |
axiological component of the upbringing |
en_US |
dc.subject |
народная сказка |
en_US |
dc.subject |
методика преподавания философии и культурологии |
en_US |
dc.subject |
аксиологическая составляющая воспитания |
en_US |
dc.title |
Українська народна казка як засіб національного виховання молоді під час викладання філософсько-культурологічних дисциплін |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
The article is devoted to the analysis of the possibilities of the use of a fairy-tale in the methodic work of the teacher of philosophy and culturology. In particular the attention is paid to the spiritual semantics of the Ukrainian folk fairy-tale as a source of ethnonational examples for the explanaition of the conceptual maxims of the students studying Humanities |
en_US |
dc.description.abstractalt2 |
Статья посвящена анализу возможностей использования сказки в методической работе преподавателя философии и культурологии. В частности, внимание уделяется духовной семантике украинской народной сказки как источнику этнонациональных примеров для объяснения умозрительных сентенций студентам-гуманитариям. |
en_US |