Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Каранда, М. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2016-09-27T09:30:21Z | |
dc.date.available | 2016-09-27T09:30:21Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/11434 | |
dc.description | Каранда, М. В. Українська народна казка як засіб національного виховання молоді під час викладання філософсько-культурологічних дисциплін / М. В. Каранда // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. – 2012. – № 1 (1). – С. 19-24. | en_US |
dc.description.abstract | Стаття присвячена аналізу можливостей використання казки в методичній роботі викладача філософії та культурології. Зокрема, увага приділяється духовній семантиці української народної казки як джерелу етнонаціональних прикладів для пояснення умоглядних сентенцій студентам-гуманітаріям | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів : ЧДТУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 1 (1) | |
dc.subject | народна казка | en_US |
dc.subject | методика викладання філософії та культурології | en_US |
dc.subject | аксіологічна складова виховання | en_US |
dc.subject | folk fairy-tale | en_US |
dc.subject | methodics of the teaching philosophy and culturology | en_US |
dc.subject | axiological component of the upbringing | en_US |
dc.subject | народная сказка | en_US |
dc.subject | методика преподавания философии и культурологии | en_US |
dc.subject | аксиологическая составляющая воспитания | en_US |
dc.title | Українська народна казка як засіб національного виховання молоді під час викладання філософсько-культурологічних дисциплін | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.description.abstractalt1 | The article is devoted to the analysis of the possibilities of the use of a fairy-tale in the methodic work of the teacher of philosophy and culturology. In particular the attention is paid to the spiritual semantics of the Ukrainian folk fairy-tale as a source of ethnonational examples for the explanaition of the conceptual maxims of the students studying Humanities | en_US |
dc.description.abstractalt2 | Статья посвящена анализу возможностей использования сказки в методической работе преподавателя философии и культурологии. В частности, внимание уделяется духовной семантике украинской народной сказки как источнику этнонациональных примеров для объяснения умозрительных сентенций студентам-гуманитариям. | en_US |