Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Крупа, В. В. | |
dc.date.accessioned | 2016-10-16T09:07:27Z | |
dc.date.available | 2016-10-16T09:07:27Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/11538 | |
dc.description | Крупа, В. В. Значення знань теорії та практики валеології у підготовці фахівців з фізичної реабілітації / В. В. Крупа // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 1 (2). - С. 272-275. | en_US |
dc.description.abstract | У статті подано основні вимоги до викладання курсу «Валеологія» для студентів – майбутніх фахівців з фізичної реабілітації, розкрито основні функції дисципліни та значення відповідних знань у підготовці фахівців з фізичної реабілітації. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів : ЧДТУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 1 (2) | |
dc.subject | валеологія | en_US |
dc.subject | фахівець з фізичної реабілітації | en_US |
dc.subject | навчальний процес | en_US |
dc.subject | valueology | en_US |
dc.subject | specialist physical rehabilitation | en_US |
dc.subject | learning process | en_US |
dc.subject | валеология | en_US |
dc.subject | специалист физической реабилитации | en_US |
dc.subject | учебный процесс | en_US |
dc.title | Значення знань теорії та практики валеології у підготовці фахівців з фізичної реабілітації | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.description.abstractalt1 | The article presents the basic requirements for the course "Valeologiya" for students - the future of Physical Rehabilitation, reveals key features discipline and values relevant knowledge in training physical rehabilitation. | en_US |
dc.description.abstractalt2 | В статье представлены основные требования к преподаванию курса «Валеология» для студентов – будущих специалистов по физической реабилитации, раскрыты основные функции дисциплины и значения соответствующих знаний в подготовке специалистов по физической реабилитации. | en_US |