Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кальницька, К. О. | |
dc.date.accessioned | 2016-10-17T12:15:16Z | |
dc.date.available | 2016-10-17T12:15:16Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/11547 | |
dc.description | Кальницька, К. О. Особливості самосвідомості студентів у юнацькому віці / К. О. Кальницька // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 2 (3). - С. 45-56. | en_US |
dc.description.abstract | Розглянуто питання специфіки юнацького віку, особливостей формування і прояву самосвідомості студентів як центральної сфери соціалізації особистості. Здійснено соціально-психологічний аналіз результатів емпіричного дослідження структурних складових самосвідомості, з’ясовано їхні гендерні відмінності. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів : ЧДТУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 2 (3) | |
dc.subject | юнацький вік | en_US |
dc.subject | студентство | en_US |
dc.subject | самосвідомість | en_US |
dc.subject | “образ Я” | en_US |
dc.subject | самовідношення | en_US |
dc.subject | самооцінка | en_US |
dc.subject | гендерні відмінності | en_US |
dc.subject | adolescence | en_US |
dc.subject | students | en_US |
dc.subject | self-awareness | en_US |
dc.subject | I-image | en_US |
dc.subject | self-appraisal | en_US |
dc.subject | self-esteem | en_US |
dc.subject | gender differences | en_US |
dc.subject | юношеский возраст | en_US |
dc.subject | студенчество | en_US |
dc.subject | самосознание | en_US |
dc.subject | "образ Я" | en_US |
dc.subject | самоотношение | en_US |
dc.subject | самооценка | en_US |
dc.subject | гендерные различия | en_US |
dc.title | Особливості самосвідомості студентів у юнацькому віці | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.description.abstractalt1 | The paper covers the issues of specifics of adolescent age, and namely with the specific processes of formation and expressions of self-awareness in students as the central sphere of person’s socialization. The author conducts a social psychological analysis of the results of the empirical research of self-awareness structural components, which allowed identify gender differences of these components. | en_US |
dc.description.abstractalt2 | Рассмотрены вопросы специфики юношеского возраста, особенностей формирования и проявления самосознания студентов как центральной сферы социализации личности. Осуществлен социально-психологический анализ результатов эмпирического исследования структурных составляющих самосознания, выяснены их гендерные различия. | en_US |