IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Теоретико-методичні засади підготовки вчителів початкової школи засобами інноваційних технологій

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стрілець, С. І.
dc.date.accessioned 2016-10-19T08:54:16Z
dc.date.available 2016-10-19T08:54:16Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/11559
dc.description Стрілець, С. І. Теоретико-методичні засади підготовки вчителів початкової школи засобами інноваційних технологій / С. І. Стрілець // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 2 (3). - С. 125-130. en_US
dc.description.abstract Розглянуто понятійний апарат і окремі теоретичні обґрунтування інноваційних процесів у вищій освіті. Базовою є дефініція «інновація» та пов’язані з нею поняття, що забезпечують спрямованість освітнього процесу на оперативне використання новітніх досягнень у науці та педагогічній практиці. Підкреслено, що розвиток інноваційної культури викладачів і студентів є одним із найважливіших завдань впровадження інновацій в освітній простір. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧДТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 2 (3)
dc.subject підготовка вчителів початкової школи en_US
dc.subject інновація en_US
dc.subject інноваційні технології en_US
dc.subject професіоналізм en_US
dc.subject компетенції en_US
dc.subject primary school teacher training en_US
dc.subject innovation en_US
dc.subject innovative technology en_US
dc.subject professionalism en_US
dc.subject competences en_US
dc.subject подготовка учителей начальной школы en_US
dc.subject инновация en_US
dc.subject инновационные технологии en_US
dc.subject профессионализм en_US
dc.subject компетенции en_US
dc.title Теоретико-методичні засади підготовки вчителів початкової школи засобами інноваційних технологій en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 The article considers conceptual apparatus and some theoretical substantiation of innovative processes in higher school. The author regards the definition "innovation" as a main one and states that the notions connected with it provide educational process directionality to strategical usage of the newest achievements in science and teaching. It is also being emphasized that students’ and teachers’ innovative culture development is one of the main tasks of innovations introduction into educational field. en_US
dc.description.abstractalt2 Рассмотрен понятийный аппарат и отдельные теоретические обоснования инновационных процессов в высшем образовании. Базовой является дефиниция «инновация» и связанные с ней понятия, обеспечивающие направленность образовательного процесса на оперативное использование новейших достижений в науке и педагогической практике. Подчеркнуто, что развитие инновационной культуры преподавателей и студентов – одна из важнейших задач внедрения инноваций в образовательное пространство. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу