dc.contributor.author |
Гарафонова, О. І.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T22:55:15Z |
|
dc.date.available |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T22:55:15Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
|
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/11749 |
|
dc.description |
Гарафонова О. І. Використання CRM-системи та кластеризації у маркетинговій діяльності сучасного підприємства / О. І. Гарафонова // Науковий вісник Полісся. — 2015. — № 3(3). — C. 85-89 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто використання CRM-системи на підприємстві, як засіб підвищення його конкурентоспроможності на ринку. Розглянуто етапи впровадження CRM-системи на підприємстві у межах реформування маркетингової діяльності. Виявлено економічний ефект від впровадження CRM-системи у межах вдосконалення маркетингової діяльності підприємства. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий вісник Полісся; № 3(3) |
|
dc.subject |
маркетингова діяльність |
|
dc.subject |
маркетингові інструменти |
|
dc.subject |
інтернет-технології |
|
dc.subject |
інтернет-маркетинг |
|
dc.subject |
CRM-система на підприємстві |
|
dc.subject |
marketing activity |
|
dc.subject |
marketing tools |
|
dc.subject |
Internet technologies |
|
dc.subject |
Internet marketing |
|
dc.subject |
CRMsystem in the enterprise |
|
dc.subject |
маркетинговая деятельность |
|
dc.subject |
маркетинговые инструменты |
|
dc.subject |
интернет-технологии |
|
dc.subject |
интернет-маркетинг |
|
dc.subject |
CRM-система на предприятии |
|
dc.title |
Використання CRM-системи та кластеризації у маркетинговій діяльності сучасного підприємства |
en_US |
dc.title.alternative |
CRM-system use and clustering of marketing activities in the modern enterprise |
|
dc.title.alternative |
Использование CRM-системы и кластеризации в маркетинговой деятельности современного предприятия |
|
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
The article discusses the use of CRM-system at the enterprise as a means of increasing its competitiveness in the market. The stages of implementation of CRM-systems within the enterprise reform marketing activities are considered. The economic effect of the implementation of CRM-system improvements within the marketing activities of the company is revealed. |
|
dc.description.abstractalt2 |
В статье рассмотрено использование CRM-системы на предприятии, как средство повышения его конкурентоспособности на рынке. Рассмотрены этапы внедрения CRM-системы на предприятии в рамках реформирования маркетинговой деятельности. Выявлено экономический эффект от внедрения CRM-системы в пределах совершенствования маркетинговой деятельности предприятия. |
|