IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Використання CRM-системи та кластеризації у маркетинговій діяльності сучасного підприємства

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гарафонова, О. І.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-11-28T22:55:15Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-11-28T22:55:15Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/11749
dc.description Гарафонова О. І. Використання CRM-системи та кластеризації у маркетинговій діяльності сучасного підприємства / О. І. Гарафонова // Науковий вісник Полісся. — 2015. — № 3(3). — C. 85-89 en_US
dc.description.abstract У статті розглянуто використання CRM-системи на підприємстві, як засіб підвищення його конкурентоспроможності на ринку. Розглянуто етапи впровадження CRM-системи на підприємстві у межах реформування маркетингової діяльності. Виявлено економічний ефект від впровадження CRM-системи у межах вдосконалення маркетингової діяльності підприємства. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Полісся; № 3(3)
dc.subject маркетингова діяльність
dc.subject маркетингові інструменти
dc.subject інтернет-технології
dc.subject інтернет-маркетинг
dc.subject CRM-система на підприємстві
dc.subject marketing activity
dc.subject marketing tools
dc.subject Internet technologies
dc.subject Internet marketing
dc.subject CRMsystem in the enterprise
dc.subject маркетинговая деятельность
dc.subject маркетинговые инструменты
dc.subject интернет-технологии
dc.subject интернет-маркетинг
dc.subject CRM-система на предприятии
dc.title Використання CRM-системи та кластеризації у маркетинговій діяльності сучасного підприємства en_US
dc.title.alternative CRM-system use and clustering of marketing activities in the modern enterprise
dc.title.alternative Использование CRM-системы и кластеризации в маркетинговой деятельности современного предприятия
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 The article discusses the use of CRM-system at the enterprise as a means of increasing its competitiveness in the market. The stages of implementation of CRM-systems within the enterprise reform marketing activities are considered. The economic effect of the implementation of CRM-system improvements within the marketing activities of the company is revealed.
dc.description.abstractalt2 В статье рассмотрено использование CRM-системы на предприятии, как средство повышения его конкурентоспособности на рынке. Рассмотрены этапы внедрения CRM-системы на предприятии в рамках реформирования маркетинговой деятельности. Выявлено экономический эффект от внедрения CRM-системы в пределах совершенствования маркетинговой деятельности предприятия.


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу