IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Соціальна відповідальність підприємства як конкурентна перевага

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шегда, М. В.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-11-28T22:55:59Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-11-28T22:55:59Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/11755
dc.description Шегда М. В. Соціальна відповідальність підприємства як конкурентна перевага / М. В. Шегда // Науковий вісник Полісся. — 2015. — № 3(3). — C. 122-126 en_US
dc.description.abstract Соціальна відповідальність та соціально-відповідальний бізнес є невід’ємною частиною сьогодення. Визначено необхідність дослідження концепції та конкурентних переваг підприємства у сфері соціальної відповідальності. Виявлено основні складові, а також конкурентні переваги соціально-відповідального маркетингу в сучасних умовах. Поширення концепції соціальної відповідальності на підприємствах є однією із найважливіших складових необхідних для покращення економічної системи в цілому. Впровадження соціально-відповідального маркетингу може стати найбільш ефективним інструментом підвищення конкурентоспроможності підприємства. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Полісся; № 3(3)
dc.subject cоціальна відповідальність
dc.subject соціально-відповідальний бізнес
dc.subject підприємство
dc.subject конкуренція
dc.subject маркетинг
dc.subject social responsible
dc.subject social-responsible business
dc.subject enterprise
dc.subject competition
dc.subject marketing
dc.subject cоциальная ответственность
dc.subject социально-ответственный бизнес
dc.subject предприятие
dc.subject конкуренция
dc.subject маркетинг
dc.title Соціальна відповідальність підприємства як конкурентна перевага en_US
dc.title.alternative Social responsibility of enterprise as a competitive advantage
dc.title.alternative Социальная ответственность предприятия как конкурентное преимущество
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Social-responsibility and socially-responsible business are an integral part of the present. The necessity of research of the concepts and competitive advantages in social - responsibility sphere are defined. The basic components and the competitive advantages of social - responsible marketing are revealed in modern conditions. Distribution of concept of social - responsibility at the enterprises - is one of the key elements necessary to improve the economic system as a whole. The implementation of social - responsible marketing can be the most effective tool for improving competitiveness.
dc.description.abstractalt2 Социальная ответственность и социально-ответственный бизнес является неотъемлемой частью настоящего. Определена необходимость исследования концепции и конкурентных преимуществ предприятия в сфере социальной ответственности. Выявлены основные составляющие, а также конкурентные преимущества социально-ответственного маркетинга в современных условиях. Распространение концепции социальной ответственности на предприятиях - одна из важнейших составляющих необходимых для улучшения экономической системы в целом. Внедрение социально-ответственного маркетинга может стать наиболее эффективным инструментом повышения конкурентоспособности предприятия.


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу