ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сидорук, С. В.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-11-29T00:28:17Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-11-29T00:28:17Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/11805
dc.description Сидорук С. В. Специфіка формування бренду готельних послуг регіону / С. В. Сидорук // Науковий вісник Полісся. — 2016. — №3 (7). — C. 117-123 en_US
dc.description.abstract Розроблено концепцію бренду готельних послуг в регіоні, яка враховує інтереси цільових груп споживачів, визначає можливість формування бренду, забезпечення стабільних надходжень грошових коштів до бюджету регіону, підтримку високого рівня інфраструктурного забезпечення. Досліджено інструменти формування бренду готельних послуг в регіоні як одного із показників розвитку регіональному ринку готельних послуг, проаналізувати цільові групи споживачів готельних послуг. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Полісся; №3 (7)
dc.subject бренд
dc.subject готельні послуги
dc.subject регіон
dc.subject споживач
dc.subject концепція
dc.subject турист
dc.subject транзитник
dc.subject бізнесмен
dc.subject brand
dc.subject hotel services
dc.subject region
dc.subject customer
dc.subject conception
dc.subject transit travelers
dc.subject businessman
dc.subject бренд
dc.subject гостиничные услуги
dc.subject регион
dc.subject потребитель
dc.subject концепция
dc.subject турист
dc.subject транзитник
dc.subject бизнесмен
dc.title Специфіка формування бренду готельних послуг регіону en_US
dc.title.alternative Specifics of forming brand of hotel services in the region
dc.title.alternative Специфика формирования бренда гостиничных услуг региона
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 The concept of the brand of hotel services in the region, which takes into account the interests of target consumer groups, determines the possibility of the formation of the brand, providing stable cash receipts to the budget of the region, maintaining a high level of infrastructure provision. Explore instruments forming brand of hotel services in the region as one of the indicators of the regional market of hotel services, analyze the target groups of consumers of hotel services.
dc.description.abstractalt2 Разработана концепция бренда гостиничных услуг в регионе, которая учитывает интересы целевых групп потребителей, определяет возможность формирования бренда, обеспечение стабильных поступлений денежных средств в бюджет региона, поддержание высокого уровня инфраструктурного обеспечения. Исследованы инструменты формирования бренда гостиничных услуг в регионе как одного из показателей развития региональном рынке гостиничных услуг, проанализировать целевые группы потребителей гостиничных услуг.


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу