ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Поліщук, І. І.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-11-29T00:38:52Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-11-29T00:38:52Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/11866
dc.description Поліщук І. І. Фактори розвитку маркетингового потенціалу підприємства / І. І. Поліщук // Науковий вісник Полісся. — 2016. — №2 (6). — C. 97-102 en_US
dc.description.abstract Висвітлено основні підходи до трактування сутності маркетингового потенціалу підприємства, категорії розвитку промислових підприємств і їх сукупного потенціалу. Акцентовано увагу на тому, що в сучасних умовах неможливо забезпечити результативність діяльності на засадах орієнтації лише на ефективне використання наявних потужностей. Одним з ключових ресурсів підвищення ефективності діяльності підприємств є використання маркетингового підходу, формування та розвитку маркетингового потенціалу. Обгрунтовано алгоритм взаємодії стратегічного управління маркетинговим потенціалом підприємства та його розвитком. Зроблено висновок про те, що результати дослідження маркетингового потенціалу дозволяють підприємству зрозуміти, який рівень використання його можливостей на ринку, виявити слабкі місця, що не дозволяють в достатній мірі реалізувати прийняті стратегічні і тактичні рішення щодо розвитку діяльності. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Полісся; №2 (6)
dc.subject маркетинговий потенціал
dc.subject сукупний потенціал
dc.subject розвиток підприємства
dc.subject стратегія
dc.subject ефективність діяльності
dc.subject marketing potential
dc.subject the total potential development of the company
dc.subject strategy
dc.subject efficiency
dc.subject маркетинговый потенциал
dc.subject совокупный потенциал
dc.subject развитие предприятия
dc.subject стратегия
dc.subject эффективность деятельности
dc.title Фактори розвитку маркетингового потенціалу підприємства en_US
dc.title.alternative Factors of enterprise marketing potential
dc.title.alternative Факторы развития маркетингового потенциала предприятия
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 It is emphasised that under current conditions it is impossible to ensure the effectiveness of the work by focusingsolely on the effective utilization of the available capacity. The author substantiates one of the key resources to improve the business operations efficiency is employing the marketing sub-course, formation and development of marketing potential. The algorithm of interaction of strategic management of the enterprise marketing potential and its development is justified in the paper. It is concluded that the results of the study of the marketing potential enables the company to see the level of use of its opportunities on the market, identify weaknesses that do not allow sufficiently realize the strategic and tactical decisions on development activities.
dc.description.abstractalt2 Освещены основные подходы к трактовке сущности маркетингового потенциала предприятия, категории развития промышленных предприятий и их совокупного потенциала. Акцентировано внимание на том, что в современных условиях невозможно обеспечить результативность деятельности на основе ориентации только на эффективное использование имеющихся сил. Доказано, что одним из ключевых ресурсов для повышения эффективной деятельности предприятий является использование маркетингового подхода, формирования и развития маркетингового потенциала. Обоснован алгоритм взаимодействия стратегического управления маркетинговым потенциалом предприятия и его развитием. Сделан вывод о том, что результаты исследования маркетингового потенциала позволяют предприятию понять, какой уровень использования его возможностей на рынке, вы-явить слабые места, которые не позволяют в достаточной мере реализовать принятые стратегические и тактические решения по развитию деятельности.


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу