Перегляд Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2011. — №2 (50) за автором "05d957ec-1122-4975-a516-76f38997ada7"
Перегляд Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2011. — №2 (50) за автором
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Перегляд Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2011. — №2 (50) за автором "05d957ec-1122-4975-a516-76f38997ada7"
Кравчук, Г. В.; Кожемяко, Ю. В.(Чернігів: ЧНТУ, 2011)
У статті проаналізовано специфіку реалізації процедур маркетингу у діяльності страхових компаній та визначено пріоритетність формування заходів для активізації впливу на страхувальників.