IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Соціально-етичний маркетинг в системі управління якістю продукції

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Пшенична, Т. М.
dc.date.accessioned 2017-01-13T10:21:58Z
dc.date.available 2017-01-13T10:21:58Z
dc.date.issued 2016-04-19
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/12237
dc.description Пшенична, Т. М. Соціально-етичний маркетинг в системі управління якістю продукції / Т. М. Пшенична // Друга міжнародна науково-практична конференція "Україна-ЄС". Сучасні технології, економіка та право». Частина ІІ. (Словацька республіка – Польща, 19-23 квітня 2016 р.). – Чернігів : ЧНТУ, 2016. – С. 165-167 en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.title Соціально-етичний маркетинг в системі управління якістю продукції en_US
dc.type Working Paper en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record