Короткий опис(реферат):
Вищі навчальні заклади (ВНЗ) в сучасних умовах формування ринку послуг вищої освіти все більше набувають рис комерційних структур, особливо в атмосфері конкурентної боротьби за потенційного споживача. Для результативного завоювання ніші на ринку освітніх послуг в регіоні та в країні в цілому заклади вищої освіти змушені вирішувати завдання комплексного підходу до формування конкурентоспроможного бренду.
Суть розробки, основні результати:
Жидок, В. В. Створення конкурентоспроможного бренду закладу вищої освіти під впливом внутрішнього організаційного середовища / В. В. Жидок // Державне управління і національна безпека : зб. матеріалів І міжнар. наук.-практ. конф. (29 вересня 2016 р.). – К., 2016. – С.35-38.