ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гришова, І. Ю.
dc.contributor.author Янчук, А. О.
dc.contributor.author Шестаковська, Т. Л.
dc.date.accessioned 2017-05-30T09:11:33Z
dc.date.available 2017-05-30T09:11:33Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/12715
dc.description Gryshova, І. Ju. The mechanism for implementing the functions of consumerism in market conditions / І. Ju. Gryshova, A. О. Yanchuk, T. L. Shestakovska // Науковий вісник Полісся. - 2016. - № 1 (9), ч. 1. - С. 93-101. en_US
dc.description.abstract In the article the theoretical approaches and practical peculiarities of the mechanism for implementing the functions of consumerism in today's market conditions. The functions of consumerism are grouped and grounded on. The main elements mechanism of realization of the functions of consumerism and its functioning in the market conditions are studied and systematized. The short-comings of the market economy that require determination of additional funds to implement the functions of consumerism are estimated. The main items affected by the mechanism to implement the functions of consumerism in today's market conditions are determined. Based on the assessment of the best foreign practices the objectives of implementation of the mechanism of functions of consumerism and the necessity of self-organization of business to effectively perform the task are stated. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Полісся;№ 1 (9), ч. 1
dc.subject consumerism en_US
dc.subject consumerism functions en_US
dc.subject public policy en_US
dc.subject self-regulation en_US
dc.subject the mechanisms of consumerism en_US
dc.subject the market economу en_US
dc.subject консюмеризм en_US
dc.subject функції консюмеризму en_US
dc.subject державна політика en_US
dc.subject саморегулювання en_US
dc.subject механізм консюмеризму en_US
dc.subject ринкова економіка en_US
dc.title The mechanism for implementing the functions of consumerism in market conditions en_US
dc.title.alternative Механізм реалізації функцій консюмеризму в ринкових умовах en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 У статті досліджено теоретичні підходи та практичні особливості механізму реалізації функцій консюмеризму в сучасних ринкових умовах. Згруповано та обґрунтовано функції консюмеризму. Досліджено і систематизовано основні елементи механізму реалізації функцій консюмеризму та його функціонування в умовах ринку. Оцінені недоліки ринкової економіки, які вимагають визначення додаткових засобів щодо реалізації функцій консюмеризму. Визначено основні об’єкти, на які впливає механізм реалізації функцій консюмеризму в сучасних ринкових умовах. На основі оцінки кращої зарубіжної практики, зазначено завдання механізму реалізації функцій консюмеризму та обґрунтовано необхідність розвитку організацій саморегулювання бізнесу у напрямку ефективного виконання поставлених завдання. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу