dc.contributor.author |
Грищенко, С. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2017-06-13T13:37:53Z |
|
dc.date.available |
2017-06-13T13:37:53Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/12773 |
|
dc.description |
Hryshchenko, S. V. Motivation for effective work staff social services / S. V. Hryshchenko // Науковий вісник Полісся. - 2017. - № 1 (9), ч. 2. - С. 110-114. |
en_US |
dc.description.abstract |
Motivation of staff for social services has a specific form of influence. Effectiveness of work - is the result of purposeful activity. Effective work can be considered if there is a maximum results with minimal labor costs.
Number of methods of motivation performance of today can be divided into three groups: economic (direct); economic (indirect); non-monetary.
There are several requirements for personnel motivation system of social services, namely objectivity; predictability; adequacy. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий вісник Полісся;№ 1 (9), ч. 2 |
|
dc.subject |
motivation |
en_US |
dc.subject |
efficiency of labor |
en_US |
dc.subject |
social services personnel |
en_US |
dc.subject |
material motivation system to attract workers |
en_US |
dc.subject |
мотивація праці |
en_US |
dc.subject |
ефективність праці |
en_US |
dc.subject |
персонал соціальних служб |
en_US |
dc.subject |
матеріальна мотивація |
en_US |
dc.subject |
система залучення працівників |
en_US |
dc.title |
Motivation for effective work staff social services |
en_US |
dc.title.alternative |
Мотивація ефективної праці персоналу соціальних служб |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
Мотивація праці персоналу соціальних служб має специфічні форми впливу. Ефективність праці – це підсумок цілеспрямованої діяльності людини. Ефективною можна вважати працю, якщо є максимальний результат за мінімальних витрат праці.
Кількість методів мотивації результативності діяльності нині можна поділити на три великі групи: економічні (прямі); економічні (непрямі); негрошові. Існує ряд вимог до системи мотивації персоналу соціальних служб, а саме: об’єктивність: розмір винагороди працівника має визначатися на основі об’єктивної оцінки результатів його праці; передбачуваність: працівник повинен знати, яку винагороду він одержить залежно від результатів своєї праці; адекватність: винагорода по-винна бути адекватною трудовому внеску кожного працівника в результат діяльності всього колективу, його досвіду й рівню кваліфікації. |
en_US |