ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Грищенко, С. В.
dc.date.accessioned 2017-06-13T13:37:53Z
dc.date.available 2017-06-13T13:37:53Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/12773
dc.description Hryshchenko, S. V. Motivation for effective work staff social services / S. V. Hryshchenko // Науковий вісник Полісся. - 2017. - № 1 (9), ч. 2. - С. 110-114. en_US
dc.description.abstract Motivation of staff for social services has a specific form of influence. Effectiveness of work - is the result of purposeful activity. Effective work can be considered if there is a maximum results with minimal labor costs. Number of methods of motivation performance of today can be divided into three groups: economic (direct); economic (indirect); non-monetary. There are several requirements for personnel motivation system of social services, namely objectivity; predictability; adequacy. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Полісся;№ 1 (9), ч. 2
dc.subject motivation en_US
dc.subject efficiency of labor en_US
dc.subject social services personnel en_US
dc.subject material motivation system to attract workers en_US
dc.subject мотивація праці en_US
dc.subject ефективність праці en_US
dc.subject персонал соціальних служб en_US
dc.subject матеріальна мотивація en_US
dc.subject система залучення працівників en_US
dc.title Motivation for effective work staff social services en_US
dc.title.alternative Мотивація ефективної праці персоналу соціальних служб en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Мотивація праці персоналу соціальних служб має специфічні форми впливу. Ефективність праці – це підсумок цілеспрямованої діяльності людини. Ефективною можна вважати працю, якщо є максимальний результат за мінімальних витрат праці. Кількість методів мотивації результативності діяльності нині можна поділити на три великі групи: економічні (прямі); економічні (непрямі); негрошові. Існує ряд вимог до системи мотивації персоналу соціальних служб, а саме: об’єктивність: розмір винагороди працівника має визначатися на основі об’єктивної оцінки результатів його праці; передбачуваність: працівник повинен знати, яку винагороду він одержить залежно від результатів своєї праці; адекватність: винагорода по-винна бути адекватною трудовому внеску кожного працівника в результат діяльності всього колективу, його досвіду й рівню кваліфікації. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу