dc.contributor.author |
Жарій, Я. В.
|
|
dc.contributor.author |
Дубина, М. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2017-06-14T12:08:55Z |
|
dc.date.available |
2017-06-14T12:08:55Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/12806 |
|
dc.description |
Жарій, Я. В. Маркетингова концепція інтеграційного розвитку сучасного комерційного банку / Я. В. Жарій, М. В. Дубина // Наук. вісн. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка. - 2011. - Вип. 4. - С. 256-264. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті досліджено стан розвитку банківської сфери України в напрямку
створення інтегрованих фінансових посередників. Проаналізовано закордонний досвід інтегрованого фінансового сервісу, виокремлено основні його моделі. Досліджено сучасний стан функціонування вітчизняних фінансових посередників та варіанти їх участі у формуванні фінансових супермаркетів. Виявлено проблеми, що гальмують інтеграційні процеси в системі спеціалізованих фінансових посередників, та висвітлено теоретичні засади взаємодії учасників фінансового супермаркету. Розглянуто можливості отримання синергетичного ефекту від реалізації даної маркетингової концепції. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧДІЕУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
№4(12); |
|
dc.subject |
банківська сфера України |
en_US |
dc.subject |
фінансові посередники |
en_US |
dc.subject |
інтеграційний розвиток |
en_US |
dc.subject |
комерційний банк |
en_US |
dc.subject |
фінансовий супермаркет |
en_US |
dc.subject |
синергетичний ефект |
en_US |
dc.title |
Маркетингова концепція інтеграційного розвитку сучасного комерційного банку |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |