IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Маркетингова концепція інтеграційного розвитку сучасного комерційного банку

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жарій, Я. В.
dc.contributor.author Дубина, М. В.
dc.date.accessioned 2017-06-14T12:08:55Z
dc.date.available 2017-06-14T12:08:55Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/12806
dc.description Жарій, Я. В. Маркетингова концепція інтеграційного розвитку сучасного комерційного банку / Я. В. Жарій, М. В. Дубина // Наук. вісн. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка. - 2011. - Вип. 4. - С. 256-264. en_US
dc.description.abstract У статті досліджено стан розвитку банківської сфери України в напрямку створення інтегрованих фінансових посередників. Проаналізовано закордонний досвід інтегрованого фінансового сервісу, виокремлено основні його моделі. Досліджено сучасний стан функціонування вітчизняних фінансових посередників та варіанти їх участі у формуванні фінансових супермаркетів. Виявлено проблеми, що гальмують інтеграційні процеси в системі спеціалізованих фінансових посередників, та висвітлено теоретичні засади взаємодії учасників фінансового супермаркету. Розглянуто можливості отримання синергетичного ефекту від реалізації даної маркетингової концепції. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧДІЕУ en_US
dc.relation.ispartofseries №4(12);
dc.subject банківська сфера України en_US
dc.subject фінансові посередники en_US
dc.subject інтеграційний розвиток en_US
dc.subject комерційний банк en_US
dc.subject фінансовий супермаркет en_US
dc.subject синергетичний ефект en_US
dc.title Маркетингова концепція інтеграційного розвитку сучасного комерційного банку en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу