Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Трунова, О. В. | |
dc.date.accessioned | 2015-09-22T12:38:53Z | |
dc.date.accessioned | 2017-06-28T18:14:53Z | |
dc.date.available | 2015-09-22T12:38:53Z | |
dc.date.available | 2017-06-28T18:14:53Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | ||
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/13279 | |
dc.description | Трунова, О. В. Динамічна модель життєвого циклу компетенції / О. В. Трунова // Технічні науки та технології. – 2017. – № 1 (7). – C. 147-153. | en_US |
dc.description.abstract | З метою подальшого розвитку системно-інтеграційних уявлень про функціонування і розвиток майбутнього ІТ‑спеціаліста, вивчення всіх складових компетентнісного підходу в процесі формування професійної компетентності запропоноване використання поняття життєвого циклу компетенції (ЖЦК). Розглянуто динамічну модель ЖЦК та її основні п’ять фаз: планування, формування, зростання, зрілість, диверсифікація/занепад. Для кожної фази наведена її ґрунтовна характеристика, визначені мета, зміст, структура. Визначено фактори, що описують рух компетенції від однієї фази свого розвитку до іншої, та механізм переходу від стадії до стадії. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів: ЧНТУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Технічні науки та технології; № 1 (7) | |
dc.subject | компетентність | en_US |
dc.subject | компетенція | en_US |
dc.subject | динамічна модель життєвого циклу компетенції | en_US |
dc.subject | competence | en_US |
dc.subject | competency | en_US |
dc.subject | dynamic lifecycle model of competence | en_US |
dc.subject | компетентность | en_US |
dc.subject | компетенция | en_US |
dc.subject | динамическая модель жизненного цикла компетенции | en_US |
dc.title | Динамічна модель життєвого циклу компетенції | en_US |
dc.title.alternative | Dynamic model of life cycle competence | en_US |
dc.title.alternative | Динамическая модель жизненного цикла компетенции | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.description.abstractalt1 | In order to further the development of system-integration ideas about the functioning and development of future IT specialists, the study of all components of competence approach in the formation of professional competence of the proposed use life cycle competence (LCC). Considered LCC dynamic model and its five main phases: planning, formation, growth, maturity, diversification/decline. For each phase given its thorough description, outlining the purpose, content, structure. The factors describing the movement of competence from one phase of development to another gear and move from stage to stage. | en_US |
dc.description.abstractalt2 | С целью дальнейшего развития системно-интеграционных представлений о функционировании и развитии будущего ИТ-специалиста, изучения всех составляющих компетентностного подхода в процессе формирования профессиональной компетентности предложено использование понятия жизненного цикла компетенции (ЖЦК). Рассмотрена динамическая модель ЖЦК и ее основные пять фаз: планирование, формирование, рост, зрелость, диверсификация/упадок. Для каждой фазы приведена ее основательная характеристика, определены цели, содержание, структура. Определены факторы, описывающие движение компетенции от одной фазы своего развития к другой, и механизм перехода от стадии к стадии. | en_US |