IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Архитектура знание-ориентированной автоматизированной системы обучения

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Литвинов, В. В.
dc.contributor.author Посадська, І. С.
dc.contributor.author Савельєв, М. В.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2017-06-29T09:36:25Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2017-06-29T09:36:25Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/13358
dc.description Литвинов, В. В. Архитектура знание-ориентированной автоматизированной системы обучения / В. В. Литвинов, И. С. Посадская, М. В. Савельев // Технічні науки та технології. – 2016. – № 3 (5). – C. 122-130. en_US
dc.description.abstract Длительный период времени процесс автоматизации обучения заключался в использовании компьютерных средств с целью поддержки традиционной формы обучения. В данной статье представлена архитектура автоматизированной системы обучения, главным отличием которой является модуль формирования знаний о предметной области. Выделение в текстово-графическом представлении курса фрагментов для формализации дает возможность автоматизировать процессы обучения и контроля знаний. Гибкость в выборе способа представлений знаний в формализованной форме, установление прямых ссылок между формализованными знаниями и структурированными текстово-графическими позволяют инженеру по знаниям вносить изменения в структуру курса, не нарушая процесс обучения. Эффективность обучения повышается за счет автоматизации промежуточного и итогового контролей знаний. en_US
dc.language.iso ru en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Технічні науки та технології; № 3 (5)
dc.subject автоматизована система навчання en_US
dc.subject інженер зі знань en_US
dc.subject формалізація en_US
dc.subject навчання en_US
dc.subject автоматизація en_US
dc.subject automated learning system en_US
dc.subject the knowledge engineer en_US
dc.subject formalization en_US
dc.subject learning en_US
dc.subject automation en_US
dc.subject автоматизированная система обучения en_US
dc.subject инженер по знаниям en_US
dc.subject формализация en_US
dc.subject обучение en_US
dc.subject автоматизация en_US
dc.title Архитектура знание-ориентированной автоматизированной системы обучения en_US
dc.title.alternative Архітектура знаннєорієнтованої автоматизованої системи навчання en_US
dc.title.alternative Architecture of knowledge-oriented automated system of learning en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Тривалий проміжок часу процес автоматизації навчання полягав у використанні комп’ютерних засобів для підтримки традиційної форми навчання. У цій статті представлена архітектура автоматизованої системи навчання, головною відмінністю якої є модуль формування знань про предметну область. Виділення в текстово-графічному поданні курсу фрагментів для формалізації дає можливість автоматизувати процеси навчання і контролю знань. Гнучкість у виборі способу представлень знань у формалізованої формі, встановлення прямих посилань між формалізованими знаннями і структурованими текстово-графічними дозволяють інженеру зі знань вносити зміни у структуру курсу, не порушуючи процес навчання. Ефективність навчання підвищується за рахунок автоматизації проміжного і підсумкового контролів знань. en_US
dc.description.abstractalt2 For a long time usage of computer tools for supporting of traditional forms of learning was regarded as the automation in process of learning. The architecture of the automated learning system is presented in current article. Presence of the unit of domain knowledge formation in it is the main difference among existing systems. Extraction of fragments for the formalization from the text and the graphic representation of the course provides the ability to automate the processes of learning and knowledge control. Flexibility in the choosing of knowledge representation method in the formalized form, and the building of direct links between formalized knowledge and structured text and graphics allow the knowledge engineer to make changes in the structure of the course, without breaking the learning process. The efficiency of learning is enhanced by the automation of intermediate and final control of knowledge. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу