dc.contributor.author |
Михайлюк, Н. С.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.accessioned |
2017-07-07T17:29:07Z |
|
dc.date.available |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.available |
2017-07-07T17:29:07Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/13901 |
|
dc.description |
Михайлюк, Н. С. Забезпечення фінансової стабільності сільськогосподарських підприємств / Н. С. Михайлюк // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2015. – № 4 (4). – C. 146-153. |
en_US |
dc.description.abstract |
Розглянуто механізм забезпечення фінансової стабільності сільськогосподарських підприємств. Доведено, що високих господарських результатів підприємство може досягти лише за умови якісного маркетингового планування. Розроблено програму впровадження маркетингу в діяльність сільськогосподарського підприємства, яка містить відповідні алгоритми. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Проблеми і перспективи економіки та управління; № 4 (4) |
|
dc.subject |
фінансова стабільність |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
впровадження маркетингу |
en_US |
dc.subject |
планування |
en_US |
dc.subject |
програма |
en_US |
dc.subject |
сільськогосподарське підприємство |
en_US |
dc.subject |
financially stability |
en_US |
dc.subject |
marketing |
en_US |
dc.subject |
implementation of marketing |
en_US |
dc.subject |
planning |
en_US |
dc.subject |
program |
en_US |
dc.subject |
agricultural enterprise |
en_US |
dc.subject |
финансовая стабильность |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
внедрение маркетинга |
en_US |
dc.subject |
планирование |
en_US |
dc.subject |
программа |
en_US |
dc.subject |
сельскохозяйственное предприятие |
en_US |
dc.title |
Забезпечення фінансової стабільності сільськогосподарських підприємств |
en_US |
dc.title.alternative |
Ensuring financial stability of agricultural enterprises |
en_US |
dc.title.alternative |
Обеспечение финансовой стабильности сельскохозяйственных предприятий |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
In the article the problems financially stability agricultural enterprise. Agriculture firm attain high result use only qualitative marketing planning. The author developed a program of implementation of marketing activities in agricultural enterprises which is implemented by the respective algorithm. |
en_US |
dc.description.abstractalt2 |
Рассмотрен механизм обеспечения финансовой стабильности сельскохозяйственных предприятий. Доказано, что высоких хозяйственных результатов предприятие может достичь только при условии качественного маркетингового планирования. Разработана программа внедрения маркетинга в деятельность сельскохозяйственных предприятий, которая включает соответствующие алгоритмы. |
en_US |