IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Ефективність маркетингово-збутових систем аграрних підприємств на цільових продуктових ринках

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гришова, І. Ю.
dc.contributor.author Зайцев, Ю. О.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2017-07-07T18:02:07Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2017-07-07T18:02:07Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/13983
dc.description Гришова, І. Ю. Ефективність маркетингово-збутових систем аграрних підприємств на цільових продуктових ринках / І. Ю. Гришова, Ю. О. Зайцев // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2016. – № 1 (5). – C. 99-107. en_US
dc.description.abstract Стаття присвячена обґрунтуванню організаційно-економічних передумов формування та розвитку маркетингово-збутових систем на ринку агропродовольчої продукції. На основі зіставлення та критичного аналізу позицій дослідників визначено базові принципи побудови та функціонування маркетингово-збутових систем аграрних підприємств. Встановлено, що дотримання принципів результативності, диференційованості та адаптивності під час побудови маркетингово-збутових систем підприємства на ринку має ґрунтуватися на застосуванні сучасних маркетингових технологій суб’єктами вказаного ринку. Розглянуті принципи дозволятимуть підприємству створювати дієздатні гнучкі системи управління маркетингом та збутом, функціонування яких не допускатиме погіршення фінансово-економічного стану підприємства у разі змін у зовнішньому середовищі. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Проблеми і перспективи економіки та управління; № 1 (5)
dc.subject розподіл en_US
dc.subject збутова діяльність en_US
dc.subject ефективність en_US
dc.subject суб’єкти продуктового ринку en_US
dc.subject товарорух en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject distribution en_US
dc.subject sales activity en_US
dc.subject subjects of the food market en_US
dc.subject merchandising en_US
dc.subject marketing activities en_US
dc.subject распределение en_US
dc.subject сбытовая деятельность en_US
dc.subject субъекты продуктового рынка en_US
dc.subject товародвижение en_US
dc.subject маркетинговая деятельность en_US
dc.title Ефективність маркетингово-збутових систем аграрних підприємств на цільових продуктових ринках en_US
dc.title.alternative Efficiency of marketing-distributing systems of agricultural enterprises in the target product markets en_US
dc.title.alternative Эффективность маркетингово-сбытовых систем аграрных предприятий на целевых продуктовых рынках en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 The article is devoted to substantiation of organizational and economic preconditions for the formation and development of marketing and sales of agri-food products in the market. Based on the comparison and critical analysis of the positions of researchers defined the basic principles of construction and operation of the marketing and sales of agricultural enterprises. It was established that compliance with the principles of efficiency, differentiation and adaptability when building marketing and sales systems on the market should be based on the use of modern marketing technologies by the specified market. The principles allow the company to create a flexible system capable of marketing management and marketing, the operation of which will not allow the deterioration of financial and economic performance with changes in the environment. en_US
dc.description.abstractalt2 Статья посвящена обоснованию организационно-экономических предпосылок формирования и развития маркетингово-сбытовых систем на рынке агропродовольственной продукции. На основе сопоставления и критического анализа позиций исследователей определены базовые принципы построения и функционирования маркетингово-сбытовых систем аграрных предприятий. Установлено, что соблюдение принципов результативности, дифференцированности и адаптивности при построении маркетингово-сбытовых систем предприятия на рынке должно основываться на применении современных маркетинговых технологий субъектами указанного рынка. Рассмотренные принципы позволят предприятию создавать дееспособные гибкие системы управления маркетингом и сбытом, функционирование которых не будет допускать ухудшения финансово-экономического состояния предприятия при изменениях во внешней среде. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу