dc.contributor.author |
Мороз, Л. І.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.accessioned |
2017-07-07T18:19:19Z |
|
dc.date.available |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.available |
2017-07-07T18:19:19Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/13998 |
|
dc.description |
Мороз, Л. І. Соціально-психологічні та економічні чинники взаємодії персоналу підприємства / Л. І. Мороз // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2016. – № 2 (6). – C. 50-55. |
en_US |
dc.description.abstract |
На основі аналізу соціально-психологічних та економічних методів управління підприємством виділені основні соціально-психологічні риси керівника (менеджера) з виявленням резервів управління, до складу яких входять рефлексивно-психологічні аспекти управління та найбільш ефективні рефлексивні характеристики. Також проведений аналіз кількісної та якісної оцінки ознак бізнес-конфліктів у системі взаємодії персоналу підприємства з метою блокування наслідків можливих негативних ситуацій. Для характеристики та оцінювання діяльності управлінського персоналу підприємства запропоновані кількісні показники, що визначають результативність та оперативність його праці. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Проблеми і перспективи економіки та управління; № 2 (6) |
|
dc.subject |
персонал підприємства |
en_US |
dc.subject |
управління підприємством |
en_US |
dc.subject |
соціально-психологічні методи |
en_US |
dc.subject |
економічні методи |
en_US |
dc.subject |
рефлексивне управління |
en_US |
dc.subject |
кількісна та якісна оцінка |
en_US |
dc.subject |
personnel of enterprise |
en_US |
dc.subject |
business management |
en_US |
dc.subject |
socio-psychological methods |
en_US |
dc.subject |
economic methods |
en_US |
dc.subject |
reflexive control |
en_US |
dc.subject |
quantitative and qualitative evaluation |
en_US |
dc.subject |
персонал предприятия |
en_US |
dc.subject |
управление предприятием |
en_US |
dc.subject |
социально-психологические методы |
en_US |
dc.subject |
экономические методы |
en_US |
dc.subject |
рефлексивное управление |
en_US |
dc.subject |
количественная и качественная оценка |
en_US |
dc.title |
Соціально-психологічні та економічні чинники взаємодії персоналу підприємства |
en_US |
dc.title.alternative |
Socio-psychological and economic factors of interaction of the enterprise personnel |
en_US |
dc.title.alternative |
Социально-психологические и экономические факторы взаимодействия персонала предприятия |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
The main socio-psychological characteristics of the head (manager) with the identification of the management reserves, which include the reflective-psychological aspects of management and the most efficient reflective properties, are allocated on the basis of the analysis of the socio-psychological and economic methods of the business management. The analysis of quantitative and qualitative evaluation of the signs of the business conflicts in the system of interaction between company personnel also is carried out with the aim of blocking the effects of possible negative situations. The quantitative indicators, characterizing the effectiveness and the efficiency of personnel’s work, are proposed to characterize and evaluate the activities of the administrative staff of the enterprise. |
en_US |
dc.description.abstractalt2 |
На основе анализа социально-психологических и экономических методов управления предприятием выделены основные социально-психологические черты руководителя (менеджера) с выявлением резервов управления, в состав которых входят рефлексивно-психологические аспекты управления и наиболее эффективные рефлексивные характеристики. Также проведен анализ количественной и качественной оценки признаков бизнес-конфликтов в системе взаимодействия персонала предприятия с целью блокирования последствий возможных негативных ситуаций. Для характеристики и оценки деятельности управленческого персонала предприятия предложены количественные показатели, определяющие результативность и оперативность его труда. |
en_US |