dc.contributor.author |
Ревко, А. М.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.accessioned |
2017-07-07T18:19:40Z |
|
dc.date.available |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.available |
2017-07-07T18:19:40Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/14002 |
|
dc.description |
Ревко, А. М. Система освіти як детермінанта людського розвитку: польський досвід / А. М. Ревко // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2016. – № 2 (6). – C. 63-71. |
en_US |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена дослідженню польського досвіду функціонування системи освіти як головної детермінанти людського розвитку. Розглянуто основні джерела фінансування освіти в умовах децентралізації владних повноважень. Визначено, що інвестиції в освіту як базис людського розвитку на кожному етапі життєвого циклу людини різняться за своєю цільовою спрямованістю та джерелами витрат. Проведено аналіз річних державні витрати на вищу освіту серед країн-членів Європейського простору вищої освіти. Встановлено, що якісний людський розвиток, його трансформація та використання забезпечує формування, ефективне використання та нарощення конкурентних переваг конкретного адміністративно-територіального утворення. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Проблеми і перспективи економіки та управління; № 2 (6) |
|
dc.subject |
людський розвиток |
en_US |
dc.subject |
освіта |
en_US |
dc.subject |
освітні програми |
en_US |
dc.subject |
інвестиції в освіту |
en_US |
dc.subject |
витрати |
en_US |
dc.subject |
місцеве самоврядування |
en_US |
dc.subject |
human development |
en_US |
dc.subject |
education |
en_US |
dc.subject |
educational programs |
en_US |
dc.subject |
investments in education |
en_US |
dc.subject |
expenditure |
en_US |
dc.subject |
local self-government |
en_US |
dc.subject |
человеческое развитие |
en_US |
dc.subject |
образование |
en_US |
dc.subject |
образовательные программы |
en_US |
dc.subject |
инвестиции в образование |
en_US |
dc.subject |
расходы |
en_US |
dc.subject |
местное самоуправление |
en_US |
dc.title |
Система освіти як детермінанта людського розвитку: польський досвід |
en_US |
dc.title.alternative |
Education system as a determinant of human development: the polish experience |
en_US |
dc.title.alternative |
Система образования как детерминанта человеческого развития: польский опыт |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
The article is devoted to the Polish experience of the functioning of the educational system as the determinant of human development. The main source of funding for education in the conditions of decentralization the powers of authority are examined. It was determined that the investment in education as the basis of human development at every stage of the life cycle vary in their focus and target sources of expenditure. The author analyzes the annual public expenditure on higher education among Member States of the European Higher Education Area. We determined that the quality of human development, its transformation and use provide the formation, the effective use and accumulation competitive position of a particular administrative-territorial unit. |
en_US |
dc.description.abstractalt2 |
Статья посвящена исследованию польского опыта функционирования системы образования как главной детерминанты человеческого развития. Рассмотрены основные источники финансирования образования в условиях децентрализации властных полномочий. Определено, что инвестиции в образование как базис человеческого развития на каждом этапе жизненного цикла человека различаются по своей целевой направленности и источниками расходов. Проведен анализ годовых государственных расходов на высшее образование среди стран-членов Европейского пространства высшего образования. Установлено, что качественное человеческое развитие, его трансформация и использование обеспечивает формирование, эффективное использование и наращивание конкурентных преимуществ конкретного административно-территориального образования. |
en_US |