dc.contributor.author |
Ромашко, А. С.
|
|
dc.contributor.author |
Гаврушкевич, Н. В.
|
|
dc.contributor.author |
Кравець, В. О.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.accessioned |
2017-07-07T18:38:35Z |
|
dc.date.available |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.available |
2017-07-07T18:38:35Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/14042 |
|
dc.description |
Ромашко, А. С. Застосування міжнародних баз даних для пошуку торговельних марок / А. С. Ромашко, Н. В. Гаврушкевич, В. О. Кравець // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2016. – № 2 (6). – C. 160-167. |
en_US |
dc.description.abstract |
Торговельна марка є найбільш затребуваним об’єктом права інтелектуальної власності не тільки в Україні, але й у світі. Тому правомірне використання цього об’єкта є важливим моментом для виробників продукції та послуг, які такі торговельні марки застосовують. На сьогодні існує недостатня поінформованість осіб, які застосовують у своїй діяльності торговельну марку як засіб ідентифікації і можуть порушувати права інших осіб стосовно торговельної марки, або навпаки інші особи можуть бути порушниками прав. Слід зазначити, що це особливо важливо сьогодні, коли вітчизняні виробники переорієнтовуються на нові ринки збуту.
Мета роботи полягає в наданні пропозицій зацікавленим особам щодо самостійного пошуку їх торговельної марки на схожість і тотожність стосовно зареєстрованих іншими особами торговельних марок та стосовно загальновідомих торговельних марок, які охороняються без реєстрації. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Проблеми і перспективи економіки та управління; № 2 (6) |
|
dc.subject |
інтелектуальна власність |
en_US |
dc.subject |
міжнародні договори |
en_US |
dc.subject |
торговельні марки |
en_US |
dc.subject |
знаки для товарів та послуг |
en_US |
dc.subject |
схожість |
en_US |
dc.subject |
тотожність |
en_US |
dc.subject |
intellectual property |
en_US |
dc.subject |
international agreements |
en_US |
dc.subject |
trademarks |
en_US |
dc.subject |
trademarks and service |
en_US |
dc.subject |
likeness |
en_US |
dc.subject |
identity |
en_US |
dc.subject |
интеллектуальная собственность |
en_US |
dc.subject |
международные договора |
en_US |
dc.subject |
торговые марки |
en_US |
dc.subject |
знаки для товаров и услуг |
en_US |
dc.subject |
сходство |
en_US |
dc.subject |
тождество |
en_US |
dc.title |
Застосування міжнародних баз даних для пошуку торговельних марок |
en_US |
dc.title.alternative |
The use of international database for trademark search |
en_US |
dc.title.alternative |
Применение международных баз данных для поиска торговых марок |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
A trademark is the most popular subject of intellectual property rights not only in Ukraine but also in the world. Therefore, the fair use of this facility is an important factor for manufacturers of products and services are trademarks apply. At present, there is insufficient awareness of people who use in their work the trade mark as a means of identification and may violate the rights of others in relation to the trade mark or vice versa others may be infringers. It should be noted that this is especially important today when domestic producers reoriented to the new markets.
The purpose of the proposals is to provide interested persons regarding their independent search on similarity brand identity and respect others registered trademarks and regarding known trademarks protected without registration. |
en_US |
dc.description.abstractalt2 |
Торговая марка является наиболее востребованным объектом права интеллектуальной собственности не только в Украине, но и в мире. Поэтому правомерное использование этого объекта является важным моментом для производителей продукции и услуг, которые такие торговые марки применяют. На сегодняшний день существует недостаточная осведомленность лиц, применяющих в своей деятельности торговую марку как средство идентификации и могут нарушать права других лиц относительно торговой марки, или наоборот другие лица могут быть нарушителями прав. Следует отметить, что это особенно важно сегодня, когда отечественные производители переориентируются на новые рынки сбыта.
Цель работы заключается в предоставлении предложений заинтересованным лицам относительно самостоятельного поиска их торговой марки на сходство и тождественность по зарегистрированным другими лицами торговым маркам и по общеизвестным торговым маркам, которые охраняются без регистрации. |
en_US |