IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Застосування міжнародних баз даних для пошуку торговельних марок

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ромашко, А. С.
dc.contributor.author Гаврушкевич, Н. В.
dc.contributor.author Кравець, В. О.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2017-07-07T18:38:35Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2017-07-07T18:38:35Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/14042
dc.description Ромашко, А. С. Застосування міжнародних баз даних для пошуку торговельних марок / А. С. Ромашко, Н. В. Гаврушкевич, В. О. Кравець // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2016. – № 2 (6). – C. 160-167. en_US
dc.description.abstract Торговельна марка є найбільш затребуваним об’єктом права інтелектуальної власності не тільки в Україні, але й у світі. Тому правомірне використання цього об’єкта є важливим моментом для виробників продукції та послуг, які такі торговельні марки застосовують. На сьогодні існує недостатня поінформованість осіб, які застосовують у своїй діяльності торговельну марку як засіб ідентифікації і можуть порушувати права інших осіб стосовно торговельної марки, або навпаки інші особи можуть бути порушниками прав. Слід зазначити, що це особливо важливо сьогодні, коли вітчизняні виробники переорієнтовуються на нові ринки збуту. Мета роботи полягає в наданні пропозицій зацікавленим особам щодо самостійного пошуку їх торговельної марки на схожість і тотожність стосовно зареєстрованих іншими особами торговельних марок та стосовно загальновідомих торговельних марок, які охороняються без реєстрації. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Проблеми і перспективи економіки та управління; № 2 (6)
dc.subject інтелектуальна власність en_US
dc.subject міжнародні договори en_US
dc.subject торговельні марки en_US
dc.subject знаки для товарів та послуг en_US
dc.subject схожість en_US
dc.subject тотожність en_US
dc.subject intellectual property en_US
dc.subject international agreements en_US
dc.subject trademarks en_US
dc.subject trademarks and service en_US
dc.subject likeness en_US
dc.subject identity en_US
dc.subject интеллектуальная собственность en_US
dc.subject международные договора en_US
dc.subject торговые марки en_US
dc.subject знаки для товаров и услуг en_US
dc.subject сходство en_US
dc.subject тождество en_US
dc.title Застосування міжнародних баз даних для пошуку торговельних марок en_US
dc.title.alternative The use of international database for trademark search en_US
dc.title.alternative Применение международных баз данных для поиска торговых марок en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 A trademark is the most popular subject of intellectual property rights not only in Ukraine but also in the world. Therefore, the fair use of this facility is an important factor for manufacturers of products and services are trademarks apply. At present, there is insufficient awareness of people who use in their work the trade mark as a means of identification and may violate the rights of others in relation to the trade mark or vice versa others may be infringers. It should be noted that this is especially important today when domestic producers reoriented to the new markets. The purpose of the proposals is to provide interested persons regarding their independent search on similarity brand identity and respect others registered trademarks and regarding known trademarks protected without registration. en_US
dc.description.abstractalt2 Торговая марка является наиболее востребованным объектом права интеллектуальной собственности не только в Украине, но и в мире. Поэтому правомерное использование этого объекта является важным моментом для производителей продукции и услуг, которые такие торговые марки применяют. На сегодняшний день существует недостаточная осведомленность лиц, применяющих в своей деятельности торговую марку как средство идентификации и могут нарушать права других лиц относительно торговой марки, или наоборот другие лица могут быть нарушителями прав. Следует отметить, что это особенно важно сегодня, когда отечественные производители переориентируются на новые рынки сбыта. Цель работы заключается в предоставлении предложений заинтересованным лицам относительно самостоятельного поиска их торговой марки на сходство и тождественность по зарегистрированным другими лицами торговым маркам и по общеизвестным торговым маркам, которые охраняются без регистрации. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу