dc.contributor.author |
Мохова, Ю. Л.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.accessioned |
2017-07-07T20:00:26Z |
|
dc.date.available |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.available |
2017-07-07T20:00:26Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/14064 |
|
dc.description |
Мохова, Ю. Л. Стратегія розвитку державного регулювання залізничної галузі в Україні / Ю. Л. Мохова // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2016. – № 3 (7). – C. 90-95. |
en_US |
dc.description.abstract |
На основі аналізу сучасного стану залізничної галузі визначено проблеми залізничного комплексу України. Доведено, що загальна тенденція до зниження показників українських залізниць обумовлена бойовими діями на Сході країни в 2014 році. Обґрунтовано необхідність формування єдиного державної стратегії розвитку залізничного транспорту в Україні. Досліджено нормативно-правові акти, що визначають основу реформування системи управління галуззю та подальшої її демонополізації. Визначено ключові напрямки розвитку залізничної галузі відповідно до Транспортної стратегії України на період до 2020 року, Державної цільової програми реформування залізничного транспорту України на 2010–2019 роки та особливості сучасного стану залізничної галузі. Доведено, що реалізація зазначених ключових напрямків надасть змогу відновити співпрацю з міжнародними фінансовими організаціями, західними партнерами, забезпечить стабільне та ефективне функціонування залізничного транспорту, що є необхідною умовою для забезпечення обороноздатності, національної безпеки і цілісності держави. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Проблеми і перспективи економіки та управління; № 3 (7) |
|
dc.subject |
державне управління |
en_US |
dc.subject |
залізничний транспорт |
en_US |
dc.subject |
реформування |
en_US |
dc.subject |
стратегія |
en_US |
dc.subject |
євроінтеграція |
en_US |
dc.subject |
public administration |
en_US |
dc.subject |
railways |
en_US |
dc.subject |
reform |
en_US |
dc.subject |
strategy |
en_US |
dc.subject |
European integration |
en_US |
dc.subject |
государственное управление |
en_US |
dc.subject |
железнодорожный транспорт |
en_US |
dc.subject |
реформирование |
en_US |
dc.subject |
стратегия |
en_US |
dc.subject |
евроинтеграция |
en_US |
dc.title |
Стратегія розвитку державного регулювання залізничної галузі в Україні |
en_US |
dc.title.alternative |
Strategy of development of government regulation of railway industry in Ukraine |
en_US |
dc.title.alternative |
Стратегия развития государственного регулирования железнодорожной отрасли в Украине |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
In this article it is identified problems the railway industry of Ukraine based on analysis of the current state of the railway industry. It is proved that the general tendency to decrease Ukrainian railways caused by the fighting in the East in 2014. There is studied regulations that determine the basis for reforming the healthcare management system and its further monopolization. It is proved the necessity of forming a single government railway development strategy of Transport of Ukraine. There is studied Transport Strategy of Ukraine till 2020, State Program of Reforming Railway Transport of Ukraine for 2010-2019 years. According to these programs and features of the current state of the railway industry. According to these programs and features of the current state of the railway industry the key directions of the rail industry are identified. It is proved that the implementation of these key areas will allow to resume cooperation with international financial organizations, western partners, will provide a stable and efficient operation of rail transport, which is a prerequisite for ensuring national defense, national security and integrity. |
en_US |
dc.description.abstractalt2 |
На основе анализа современного состояния железнодорожной отрасли определены проблемы железнодорожного комплекса Украины. Доказано, что общая тенденция к снижению показателей украинских железных дорог обусловлена боевыми действиями на Востоке страны в 2014 году. Обоснована необходимость формирования единой государственной стратегии развития железнодорожного транспорта в Украине. Исследованы нормативно-правовые акты, определяющие основу реформирования системы управления отраслью и дальнейшей ее демонополизации. Определены ключевые направления развития железнодорожной отрасли в соответствии с Транспортной стратегией Украины на период до 2020 года, Государственной целевой программой реформирования железнодорожного транспорта Украины на 2010–2019 годы и особенностями современного состояния железнодорожной отрасли. Доказано, что реализация указанных ключевых направлений позволит возобновить сотрудничество с международными финансовыми организациями, западными партнерами, обеспечит стабильное и эффективное функционирование железнодорожного транспорта, что является необходимым условием для обеспечения обороноспособности, национальной безопасности и целостности государства. |
en_US |