IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Менеджмент ціноутворення в комунікаційній політиці торговельної марки

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ястремська, Н. М.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2017-07-07T21:46:53Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2017-07-07T21:46:53Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/14098
dc.description Ястремська, Н. М. Менеджмент ціноутворення в комунікаційній політиці торговельної марки / Н. М. Ястремська // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2016. – № 4 (8). – C. 82-86. en_US
dc.description.abstract Розглянуто питання ціноутворення в комунікаційній політиці підприємства-товаровиробника з огляду на кінцевого споживача і посередницькі організації, через яких проходить товар на шляху від виробника до споживачів. Особливу увагу приділено значенню ціни для комплексу ідентифікації торговельної марки товару. Визначено місце ціноутворення в комунікаційній політиці торговельної марки за допомогою алгоритму прийняття рішення про закупівлю товару потенційним споживачем. Проаналізовано методи ціноутворення, які розрізняються за складністю і достовірністю отриманих у результаті даних. Визначено роль ціноутворення для побудови і стимулювання збутової ланки. Запропоновано алгоритм встановлення ціни на торговельну марку товару. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Проблеми і перспективи економіки та управління; № 4 (8)
dc.subject ціноутворення en_US
dc.subject товаровиробник en_US
dc.subject посередницька ланка en_US
dc.subject канал розподілу en_US
dc.subject торговельна марка en_US
dc.subject pricing en_US
dc.subject producers en_US
dc.subject intermediary link en_US
dc.subject distribution channel en_US
dc.subject brand en_US
dc.subject ценообразование en_US
dc.subject товаропроизводитель en_US
dc.subject посредническое звено en_US
dc.subject канал распределения en_US
dc.subject торговая марка en_US
dc.title Менеджмент ціноутворення в комунікаційній політиці торговельної марки en_US
dc.title.alternative Price based management in the communicational policy of the trade mark en_US
dc.title.alternative Менеджмент ценообразования в коммуникационной политике торговой марки en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 The article discusses the issue of pricing in the communications policy of the enterprise-producers subject to the end user and intermediary organizations through which a product passes on the way from producer to consumers. Special attention is paid to value for a complex identification of the brand of the goods. The place of pricing in the communication policy of the brand, with an algorithm deciding on the purchase of goods to potential consumers. Analyzes pricing methods, which vary in complexity and accuracy of the resulting data. The role of the pricing for building and promoting the sales managers. An algorithm for the pricing of brand product. en_US
dc.description.abstractalt2 Рассмотрен вопрос ценообразования в коммуникационной политике предприятия-товаропроизводителя с учетом конечного потребителя и посреднических организаций, проводящих товар от производителя к потребителям. Особенное внимание уделено значению цены для комплекса идентификации торговой марки товара. Определено место ценообразования в коммуникационной политике торговой марки с помощью алгоритма принятия решения о закупке товара потенциальным потребителем. Проанализированы методы ценообразования, различающиеся сложностью и достоверностью полученных в результате данных. Определена роль ценообразования для построения и стимулирования сбытовой цепи. Предложен алгоритм установления цены на торговую марку товара. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу