IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Перегляд Жидок Вікторія Вікторівна за автором "837ea357-db8d-4095-bee1-19b94f6543b1"

ISSN 2415-363X

Перегляд Жидок Вікторія Вікторівна за автором "837ea357-db8d-4095-bee1-19b94f6543b1"

Сортувати за: Впорядкувати за: Результатів на сторінці:

  • Карпенко, Ю. М.; Бабаченко, Л. В.; Жидок, В. В.; Дудко, В. Б. (Чернігів : ЧНТУ, 2018)
    Кваліфікаційний комплексний іспит за фахом напряму підготовки Маркетинг є важливим елементом перевірки теоретичних знань і практичних навичок студентів, які вони одержали при вивченні дисциплін, передбачених навчальним ...
  • Пінчук, А. О; Забаштанська, Т. В.; Бондар, В. В.; Пшенична, Т. М.; Михайлюк, Н. С.; Карпенко, Ю. М.; Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б.; Москаленко, В. А.; Бабаченко, Л. В.; Дудко, В. Б.; Жидок, В. В.; Ткач, Ю. М. (Чернігів : ЧНТУ, 2016)
    В монографії досліджується широке коло питань, пов’язаних з теоретично-методологічним обґрунтуванням застосування системи маркетингових інструментів в різних сферах господарювання. Розглядаються концептуальні засади ...
  • Суворова, С. Г.; Карпенко, Ю. М.; Жидок, В. В. (Чернігів : ЧНТУ, 2018)
    У статті проведено порівняльний аналіз існуючих підходів до оцінки ефективності маркетингових досліджень. Розроблено методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингових досліджень. В межах запропонованого підходу ...