Короткий опис(реферат):
Розглянуто роль самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів у підготовці їх до проектної діяльності соціального працівника. Вихідним для аналізу є перелік результатів навчання Національної рамки кваліфікації (зокрема результатів, пов’язаних з автономністю та відповідальністю). Для розкриття механізмів організації самостійної роботи застосовано кібернетичний та синергетичний підходи в їх взаємному доповненні. На підставі цих підходів визначено педагогічні методи організації самостійної роботи студентів, які у підсумку покликані забезпечити підготовку майбутніх соціальних працівників до проектної діяльності. Акцент зроблено на педагогічному методі проектів.
Суть розробки, основні результати:
Купенко, О. В. Методологічні засади організації самостійної роботи майбутніх соціальних працівників як складова їх підготовки до проектної діяльності / О. В. Купенко // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2016. - № 2 (8). - С. 83-93.