dc.contributor.author |
Острянко, Т. С.
|
|
dc.date.accessioned |
2017-09-12T11:48:39Z |
|
dc.date.available |
2017-09-12T11:48:39Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/14978 |
|
dc.description |
Острянко, Т. С. Системно-орієнтована модель організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі / Т. С. Острянко // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2015. - № 2 (6). - С. 62-71. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті представлена і охарактеризована системно-орієнтована модель організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі. Розроблена модель складається з шести компонентів: цільового, компоненту взаємодії, організаційного, технологічного, рефлексивного, організаційно-змістовного та відображає основні етапи послідовної організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у закладі загальної середньої освіти – інформаційно-аналітичний, планово-прогностичний, діагностичний, організаційно-діяльнісний, оцінювально-рефлексивний. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 2 (6) |
|
dc.subject |
модель |
en_US |
dc.subject |
етапи |
en_US |
dc.subject |
компоненти |
en_US |
dc.subject |
організаційно-педагогічна діяльність |
en_US |
dc.subject |
соціальний педагог |
en_US |
dc.subject |
этапы |
en_US |
dc.subject |
компоненты |
en_US |
dc.subject |
организационно-педагогическая деятельность |
en_US |
dc.subject |
социальный педагог |
en_US |
dc.subject |
model |
en_US |
dc.subject |
steps |
en_US |
dc.subject |
components |
en_US |
dc.subject |
organizational and educational activities |
en_US |
dc.subject |
social pedagogue |
en_US |
dc.title |
Системно-орієнтована модель організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі |
en_US |
dc.title.alternative |
Системно-ориентированная модель организационно-педагогической деятельности социального педагога в общеобразовательных учебных заведениях |
en_US |
dc.title.alternative |
System-oriented model of organizational and educational activities of social pedagogues in secondary schools |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
В статье представлена и охарактеризована системно-ориентированная модель организационно-педагогической деятельности социального педагога в общеобразовательной школе. Разработанная модель состоит из шести компонентов: целевого, компонента взаимодействия, организационного, технологического, рефлексивного, организационно-содержательного, а также отображает основные этапы последовательной организационно-педагогической деятельности социального педагога в школе – информационно-аналитический, планово-прогностический, диагностический, организационно-деятельностный, оценочно-рефлексивный. |
en_US |
dc.description.abstractalt2 |
The system-oriented model of organizational and pedagogical activity of a secondary
school social pedagogue have been presented and defined. The developed model consists of six components, such as: target, component of interaction, organizational, technological, reflexive, organizational and substantive, and displays the main stages of social pedagogue’s consistent organizational and pedagogical activity in the school – analytical, planning and predictive, diagnostic, organizational, and reflective. |
en_US |