IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Системно-орієнтована модель організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Острянко, Т. С.
dc.date.accessioned 2017-09-12T11:48:39Z
dc.date.available 2017-09-12T11:48:39Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/14978
dc.description Острянко, Т. С. Системно-орієнтована модель організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі / Т. С. Острянко // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2015. - № 2 (6). - С. 62-71. en_US
dc.description.abstract У статті представлена і охарактеризована системно-орієнтована модель організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі. Розроблена модель складається з шести компонентів: цільового, компоненту взаємодії, організаційного, технологічного, рефлексивного, організаційно-змістовного та відображає основні етапи послідовної організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у закладі загальної середньої освіти – інформаційно-аналітичний, планово-прогностичний, діагностичний, організаційно-діяльнісний, оцінювально-рефлексивний. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 2 (6)
dc.subject модель en_US
dc.subject етапи en_US
dc.subject компоненти en_US
dc.subject організаційно-педагогічна діяльність en_US
dc.subject соціальний педагог en_US
dc.subject этапы en_US
dc.subject компоненты en_US
dc.subject организационно-педагогическая деятельность en_US
dc.subject социальный педагог en_US
dc.subject model en_US
dc.subject steps en_US
dc.subject components en_US
dc.subject organizational and educational activities en_US
dc.subject social pedagogue en_US
dc.title Системно-орієнтована модель організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі en_US
dc.title.alternative Системно-ориентированная модель организационно-педагогической деятельности социального педагога в общеобразовательных учебных заведениях en_US
dc.title.alternative System-oriented model of organizational and educational activities of social pedagogues in secondary schools en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 В статье представлена и охарактеризована системно-ориентированная модель организационно-педагогической деятельности социального педагога в общеобразовательной школе. Разработанная модель состоит из шести компонентов: целевого, компонента взаимодействия, организационного, технологического, рефлексивного, организационно-содержательного, а также отображает основные этапы последовательной организационно-педагогической деятельности социального педагога в школе – информационно-аналитический, планово-прогностический, диагностический, организационно-деятельностный, оценочно-рефлексивный. en_US
dc.description.abstractalt2 The system-oriented model of organizational and pedagogical activity of a secondary school social pedagogue have been presented and defined. The developed model consists of six components, such as: target, component of interaction, organizational, technological, reflexive, organizational and substantive, and displays the main stages of social pedagogue’s consistent organizational and pedagogical activity in the school – analytical, planning and predictive, diagnostic, organizational, and reflective. en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record