Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Острянко, Т. С.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2017-09-12T11:48:39Z | |
dc.date.available | 2017-09-12T11:48:39Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/14978 | |
dc.description | Острянко, Т. С. Системно-орієнтована модель організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі / Т. С. Острянко // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2015. - № 2 (6). - С. 62-71. | en_US |
dc.description.abstract | У статті представлена і охарактеризована системно-орієнтована модель організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі. Розроблена модель складається з шести компонентів: цільового, компоненту взаємодії, організаційного, технологічного, рефлексивного, організаційно-змістовного та відображає основні етапи послідовної організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у закладі загальної середньої освіти – інформаційно-аналітичний, планово-прогностичний, діагностичний, організаційно-діяльнісний, оцінювально-рефлексивний. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів : ЧНТУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 2 (6) | |
dc.subject | модель | en_US |
dc.subject | етапи | en_US |
dc.subject | компоненти | en_US |
dc.subject | організаційно-педагогічна діяльність | en_US |
dc.subject | соціальний педагог | en_US |
dc.subject | этапы | en_US |
dc.subject | компоненты | en_US |
dc.subject | организационно-педагогическая деятельность | en_US |
dc.subject | социальный педагог | en_US |
dc.subject | model | en_US |
dc.subject | steps | en_US |
dc.subject | components | en_US |
dc.subject | organizational and educational activities | en_US |
dc.subject | social pedagogue | en_US |
dc.title | Системно-орієнтована модель організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі | en_US |
dc.title.alternative | Системно-ориентированная модель организационно-педагогической деятельности социального педагога в общеобразовательных учебных заведениях | en_US |
dc.title.alternative | System-oriented model of organizational and educational activities of social pedagogues in secondary schools | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.description.abstractalt1 | В статье представлена и охарактеризована системно-ориентированная модель организационно-педагогической деятельности социального педагога в общеобразовательной школе. Разработанная модель состоит из шести компонентов: целевого, компонента взаимодействия, организационного, технологического, рефлексивного, организационно-содержательного, а также отображает основные этапы последовательной организационно-педагогической деятельности социального педагога в школе – информационно-аналитический, планово-прогностический, диагностический, организационно-деятельностный, оценочно-рефлексивный. | en_US |
dc.description.abstractalt2 | The system-oriented model of organizational and pedagogical activity of a secondary school social pedagogue have been presented and defined. The developed model consists of six components, such as: target, component of interaction, organizational, technological, reflexive, organizational and substantive, and displays the main stages of social pedagogue’s consistent organizational and pedagogical activity in the school – analytical, planning and predictive, diagnostic, organizational, and reflective. | en_US |