Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Колотова, О. О. | |
dc.date.accessioned | 2017-09-12T13:32:50Z | |
dc.date.available | 2017-09-12T13:32:50Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/14983 | |
dc.description | Колотова, О. О. Феномен двійництва в мистецтві: розщеплений суб’єкт на межі світів / О. О. Колотова // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2015. - № 2 (6). - С. 95-101. | en_US |
dc.description.abstract | У статті досліджується феномен двійництва та його реалізація в мистецтві. Встановлюється, що двійництво – художній прийом, який виконує смислотворчі та формотворчі функції, генетично виріс з міфології та особливої популярності набув у творчості передромантиків, романтиків, постмодерністів та в масовій культурі. У публікації виокремлені та проаналізовані такі модифікації феномену двійництва в художньому творі: герой та його alter ego, інкорпороване у фізичну оболонку; внутрішнє, психологічне «двійництво» суб’єкта; персонажі-близнюки, персонажі-клони; спосіб групування дійових осіб, при якому один герой «віддзеркалює» певні якості іншого; мотив «двосвіття» та блукання персонажів поміж реальностями | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів : ЧНТУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 2 (6) | |
dc.subject | феномен двійництва | en_US |
dc.subject | ідентичність | en_US |
dc.subject | Інший | en_US |
dc.subject | alter ego | en_US |
dc.subject | «двосвіття» | en_US |
dc.subject | романтизм | en_US |
dc.subject | експресіонізм | en_US |
dc.subject | постмодернізм | en_US |
dc.subject | масова культура | en_US |
dc.subject | феномен двойничества | en_US |
dc.subject | идентичность | en_US |
dc.subject | Другой | en_US |
dc.subject | «двоемирье» | en_US |
dc.subject | экспрессионизм | en_US |
dc.subject | постмодернизм | en_US |
dc.subject | массовая культура | en_US |
dc.subject | "doppelgängers" | en_US |
dc.subject | identity | en_US |
dc.subject | other | en_US |
dc.subject | the motif of “two world” | en_US |
dc.subject | romanticism | en_US |
dc.subject | expressionism | en_US |
dc.subject | postmodernism | en_US |
dc.subject | popular culturе | en_US |
dc.title | Феномен двійництва в мистецтві: розщеплений суб’єкт на межі світів | en_US |
dc.title.alternative | Феномен двойственности в искусстве: расщепленный субъект на грани миров | en_US |
dc.title.alternative | Doppelgängers phenomenon in art: split subject at the worlds | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.description.abstractalt1 | В статье исследуется феномен двойничества и его реализация в искусст- ве. Устанавливается, что двойничество - художественный прием, исполняющий смыслообразующие и формообразующие функции, который генетически вырос из мифологии и особую популярность получил в творчестве предромантиков, романтиков, постмодернистов, а также в массовой культуре. В публикации выделены и проанализированы следующие модификации двойничества в художественном произведении: герой и его alter ego, инкорпорированное в физическую оболочку; внутреннее, психологическое «двойничество» субъекта; персонажи-близнецы, персонажи-клоны; способ группировки действующих лиц, при котором один герой «отражает» определенные качества другого; мотив «двоемирья» и блуждания персонажей между реальностями. | en_US |
dc.description.abstractalt2 | The phenomenon of "doppelgängers" and its implementation in the art is examined in the paper. "Doppelgängers" is an artistic technic that performs sense-and formative function. It was originated from mythology and became very popular in romantic and postmodern art and in popular culture. A character and his alter ego, incorporated in a physical shell; internal, psychological "doppelgängers" of a subject; twin characters, clones characters; the motif of “two world” and characters wandering between realities are the modifications of "doppelgängers" in an artwork that have been analyzed in the article. | en_US |