IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Дистанційна психологічна допомога: філософія взаємин консультанта і клієнта

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Акименко, Ю. Ф.
dc.date.accessioned 2017-09-19T11:42:07Z
dc.date.available 2017-09-19T11:42:07Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/15013
dc.description Акименко, Ю. Ф. Дистанційна психологічна допомога: філософія взаємин консультанта і клієнта / Ю. Ф. Акименко // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія.- 2016. - № 1 (7). - С. 7-14. en_US
dc.description.abstract Розглянуто особливості використання дистанційних форм психологічного консультування. Проаналізовано звернення відвідувачів психологічних Інтернет-ресурсів з точки зору демографічних характеристик клієнтів, їх очікувань, проблематики. Представлено типологізацію запитів споживачів дистанційних психологічних послуг та відповідні моделі поведінки психолога консультанта. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 1 (7)
dc.subject дистанційне психологічне консультування en_US
dc.subject психологічні проблеми en_US
dc.subject ролі психолога en_US
dc.subject дистанционное психологическое консультирование en_US
dc.subject психологические проблемы en_US
dc.subject роли психолога en_US
dc.subject remote psychological counseling en_US
dc.subject psychological problems en_US
dc.subject roles of a psychologist en_US
dc.title Дистанційна психологічна допомога: філософія взаємин консультанта і клієнта en_US
dc.title.alternative Дистанционная психологическая помощь: философия взаимоотношений консультанта и клиента en_US
dc.title.alternative Remote psychological aid: philosophy of relations between a consultant and a client en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Рассмотрены особенности использования дистанционных форм психологического консультирования. Проанализированы обращения посетителей психологических Интернет-ресурсов с точки зрения демографических характеристик клиентов, их ожиданий, проблематики. Представлена типологизация запросов потребителей дистанционных психологических услуг и соответствующие модели поведения психолога консультанта. en_US
dc.description.abstractalt2 The features of remote forms of psychological counseling were considered. Enquiries of psychological Internet-resources’ visitors in terms of demographic characteristics of clients, their expectations, and problematics were analyzed. Typology of requests of remote psychological services’ consumers and the relevant models of a consulting psychologist behavior were presented. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу