dc.contributor.author |
Благініна, С. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2017-09-19T11:56:01Z |
|
dc.date.available |
2017-09-19T11:56:01Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/15014 |
|
dc.description |
Благініна С. В. Еволюція системи вищої освіти Німеччини в умовах Болонського процесу / С. В. Благініна // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2016. - № 1 (7). - С. 15-22. |
en_US |
dc.description.abstract |
Розглянута еволюція вищої освіти Німеччини, вказані провідні тенденції її розвитку після об’єднання. Акцентовано національні пріоритети – підвищення професіоналізації, ефективності наукових досліджень і технологічного прогресу в умовах участі в Болонському процесі та інших європейських проектах. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 1 (7) |
|
dc.subject |
еволюція вищої освіти |
en_US |
dc.subject |
освітня політика |
en_US |
dc.subject |
професіоналізація |
en_US |
dc.subject |
вищі фахові школи |
en_US |
dc.subject |
Болонський процес |
en_US |
dc.subject |
державний науковий сектор |
en_US |
dc.subject |
эволюция высшего образования |
en_US |
dc.subject |
образовательная политика |
en_US |
dc.subject |
профессионализация |
en_US |
dc.subject |
высшие профессиональные школы |
en_US |
dc.subject |
Болонский процесс |
en_US |
dc.subject |
государственный научный сектор |
en_US |
dc.subject |
evolution of higher education |
en_US |
dc.subject |
educational politics |
en_US |
dc.subject |
professionalization |
en_US |
dc.subject |
higher professional schools |
en_US |
dc.subject |
Bologna process |
en_US |
dc.subject |
state scientific sector |
en_US |
dc.title |
Еволюція системи вищої освіти Німеччини в умовах Болонського процесу |
en_US |
dc.title.alternative |
Эволюция системы высшего образования в Германии в условиях Болонского процесса |
en_US |
dc.title.alternative |
Еvolution of system of higher education of Germany in the conditions of Вologna process |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
Рассмотрена эволюция высшего образования Германии, указаны ведущие тенденции ее развития после объединения. Акцентированы национальные приоритеты - повышение профессионализации, эффективности научных исследований и технологического прогресса в условиях участия в Болонском процессе и других европейских проектах. |
en_US |
dc.description.abstractalt2 |
Evolution of higher education of Germany and the specified conducting tendencies of its development after unification is considered. National priorities - increase
professionalization, an efficiency of scientific research and technological progress in conditions of participation in Bologna process and other European projects are stressed |
en_US |