Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Благініна, С. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2017-09-19T11:56:01Z | |
dc.date.available | 2017-09-19T11:56:01Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/15014 | |
dc.description | Благініна С. В. Еволюція системи вищої освіти Німеччини в умовах Болонського процесу / С. В. Благініна // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2016. - № 1 (7). - С. 15-22. | en_US |
dc.description.abstract | Розглянута еволюція вищої освіти Німеччини, вказані провідні тенденції її розвитку після об’єднання. Акцентовано національні пріоритети – підвищення професіоналізації, ефективності наукових досліджень і технологічного прогресу в умовах участі в Болонському процесі та інших європейських проектах. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів : ЧНТУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 1 (7) | |
dc.subject | еволюція вищої освіти | en_US |
dc.subject | освітня політика | en_US |
dc.subject | професіоналізація | en_US |
dc.subject | вищі фахові школи | en_US |
dc.subject | Болонський процес | en_US |
dc.subject | державний науковий сектор | en_US |
dc.subject | эволюция высшего образования | en_US |
dc.subject | образовательная политика | en_US |
dc.subject | профессионализация | en_US |
dc.subject | высшие профессиональные школы | en_US |
dc.subject | Болонский процесс | en_US |
dc.subject | государственный научный сектор | en_US |
dc.subject | evolution of higher education | en_US |
dc.subject | educational politics | en_US |
dc.subject | professionalization | en_US |
dc.subject | higher professional schools | en_US |
dc.subject | Bologna process | en_US |
dc.subject | state scientific sector | en_US |
dc.title | Еволюція системи вищої освіти Німеччини в умовах Болонського процесу | en_US |
dc.title.alternative | Эволюция системы высшего образования в Германии в условиях Болонского процесса | en_US |
dc.title.alternative | Еvolution of system of higher education of Germany in the conditions of Вologna process | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.description.abstractalt1 | Рассмотрена эволюция высшего образования Германии, указаны ведущие тенденции ее развития после объединения. Акцентированы национальные приоритеты - повышение профессионализации, эффективности научных исследований и технологического прогресса в условиях участия в Болонском процессе и других европейских проектах. | en_US |
dc.description.abstractalt2 | Evolution of higher education of Germany and the specified conducting tendencies of its development after unification is considered. National priorities - increase professionalization, an efficiency of scientific research and technological progress in conditions of participation in Bologna process and other European projects are stressed | en_US |