ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гарафонова, О. І.
dc.contributor.author Янковой, Р. В.
dc.date.accessioned 2017-10-19T09:30:25Z
dc.date.available 2017-10-19T09:30:25Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/15164
dc.description Harafonova, О. I. Implementation of strategic alternatives and strategies for changes to enterprises under crisis conditions / О. I. Harafonova, R. V. Yankovoi // Науковий вісник Полісся. - 2017. - № 2 (10). Ч. 2. - С. 57-60. en_US
dc.description.abstract The development of an effective product strategy is the key to the successful enterprise functioning on the market, the basis for the formation of a strategy for implementing changes and the stage of technology for strategically adaptive management of internal changes in the process of transformations in industrial enterprises. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries ;№ 2 (10). Ч. 2.
dc.subject strategy en_US
dc.subject strategy for implementing changes en_US
dc.subject product portfolio en_US
dc.subject strategic set of the enterprise en_US
dc.subject стратегія en_US
dc.subject стратегія здійснення змін en_US
dc.subject продуктовий портфель en_US
dc.subject стратегічний набір підприємства en_US
dc.title Implementation of strategic alternatives and strategies for changes to enterprises under crisis conditions en_US
dc.title.alternative Імплементація стратегічних альтернатив та стратегій змін для підприємства в умовах кризи en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Розробка ефективної продуктової стратегії є запорукою успішного функціонування підприємства на ринку, основою формування стратегії здійснення змін та етапом технології стратегічно-адаптивного управління внутрішніми змінами процесу трансформацій на промислових підприємствах. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу