dc.contributor.author |
Гарафонова, О. І.
|
|
dc.contributor.author |
Янковой, Р. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2017-10-19T09:30:25Z |
|
dc.date.available |
2017-10-19T09:30:25Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/15164 |
|
dc.description |
Harafonova, О. I. Implementation of strategic alternatives and strategies for changes to enterprises under crisis conditions / О. I. Harafonova, R. V. Yankovoi // Науковий вісник Полісся. - 2017. - № 2 (10). Ч. 2. - С. 57-60. |
en_US |
dc.description.abstract |
The development of an effective product strategy is the key to the successful enterprise functioning on the market, the basis for the formation of a strategy for implementing changes and the stage of technology for strategically adaptive management of internal changes in the process of transformations in industrial enterprises. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
;№ 2 (10). Ч. 2. |
|
dc.subject |
strategy |
en_US |
dc.subject |
strategy for implementing changes |
en_US |
dc.subject |
product portfolio |
en_US |
dc.subject |
strategic set of the enterprise |
en_US |
dc.subject |
стратегія |
en_US |
dc.subject |
стратегія здійснення змін |
en_US |
dc.subject |
продуктовий портфель |
en_US |
dc.subject |
стратегічний набір підприємства |
en_US |
dc.title |
Implementation of strategic alternatives and strategies for changes to enterprises under crisis conditions |
en_US |
dc.title.alternative |
Імплементація стратегічних альтернатив та стратегій змін для підприємства в умовах кризи |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
Розробка ефективної продуктової стратегії є запорукою успішного функціонування підприємства на ринку, основою формування стратегії здійснення змін та етапом технології стратегічно-адаптивного управління внутрішніми змінами процесу трансформацій на промислових підприємствах. |
en_US |